Miercurea fără cuvinte : ” Dar eu când mai vorbesc ? ”


Dintre toate jocurile noastre cea mai grea încercare pentru mine este miercurea fără cuvinte.
Pentru că trebuie să nu spun nimic.

Mi-am amintit astăzi că,  atunci când eram mai mică decât în această poză iar  bunica de la București mă luase în vizită la ea , în capitală , pentru câteva zile, eu , ca și acum, fiind o extrovertită incurabilă vorbeam mai tot timpul.
Cred că exasperată de cât de guralivă eram,  bunica , la un moment dat, mi-a dat să țin în gură un mosor gol . Atunci erau de lemn și nu din hârtie sau plastic ca azi.

Am stat eu cât am stat cu el în gură după care , plină de candoarea copilăriei, am întrebat-o :
” Dar eu când mai vorbesc ? ”

Mai e nevoie să vă spun că ani de zile s-a râs de mine pe tema asta ?

carmen

supravietuitor, mirela, aurora, gabi, cella, theodora, androxa, schtiel, vizualw, calin, zina, robert, max, vania, gabi, ragnar

33 de gânduri despre „Miercurea fără cuvinte : ” Dar eu când mai vorbesc ? ”

  1. eu nu vorbesc, dar greu mi-ar fi să nu scriu… 🙂
    frumoasă amintirea ta. eram şi eu guralivă în copilărie, până când- nu mai ştiu cine- mi-a spus că avem două urechi şi o singură gură şi că ar trebui să ascult mai mult decât vorbesc…

    Apreciază

  2. F.simpatica amintirea! Eu eram invers, vorbeam foarte putin, dar povestea ta ma duce cu gandul la nepotica mea de 4 ani care vorbeste intruna de ne zapaceste pe toti! 🙂 Si ca sa-ti impartasesc o perla de-a ei: zilele trecute ofta si spunea:” E greu viata!”, noi am intrebat-o: „De ce?”, iar ea a zis: „Asa… am obosit… cred ca am colorat prea mult azi.”

    Apreciază

  3. @ Carmen,
    Bună seara !
    Nostimă povestea cu „ mosorul” !
    La o sărbătoare a satului când rudele din alte sate veneau la noi în vizită la mâncat și băut pe gratis ( atunci nu se făcea campanie electorală ) , vorbeam tot timpul iar la un moment dat tata, ca să scape de mine, m-a trimis să-i cumpăr țigări de la magazinul aflat la peste 2 km de casă, deși știa că-i închis, duminică la prânz fiind.
    De vrei o CIULAMA gustoasă de HRIBI uriași din Munții APUSENI, intră pe http://aliosapopovici.wordpress.com/
    O seară frumoasă !
    Cu respect,
    Alioșa.

    Apreciază

Lasă un comentariu