Vă închinați la falși profeți și vreți ca noi să vă urmăm

Acum câțiva ani „ când OTV-ul era încă în slujba celor mulți”, Dan Diaconescu a dus o politică deșteaptă la început, am apelat la acest  post de televiune.

Una dintre elevele mele trebuia să fie operată la București de un chirurg renumit. Părinții nu aveau bani, cu toate că spitalul este de stat, și de aceea au apelat la înțelegrea noastră. Au donat toți profesorii, toți elevii școlii, am mers prin sat milogindu-ne dar suma nu am putut să o strângem. Atunci am telefonat la OTV. O jurnalistă l-a căutat pe domnul profesor și l-a întrebat de ce este nevoie să facem noi chetă dacă spitalul este de stat.15326602_1300570496632455_4318254527551310177_n

Cum era de așteptat domnul PROF. UNIV. DR. B. GHEORGHE  a negat.

Mama fetei mi-a povestit că medicul a amenințat-o că nu-i mai oprează fata dacă eu, directoarea școlii , mai aflu. A dat bani doctorului în continuare. Fata nu cred că merge  nici acum, nu am văzut-o vreodată pe drum,  cu toate că familia sa s-a îndatorat până aproape de sărăcie.

Dacă voi, jurnaliștii români, „ vă faceți chip cioplit ” din doctorii acestei țări și vă închinați la ei,  este problema voastră. Nu ne considerați „ cretini” dacă nu vă urmăm gestul.

7 gânduri despre „Vă închinați la falși profeți și vreți ca noi să vă urmăm

    1. Nora, îți mulțumesc pentru apreciere. Ce-am făcut eu este ceea ce consider că ar trebui să facă orice om care își iubește semenii și ceea ce aștept de la un jurnalist onest. Poate am o impresie greșită despre ceea ce înseamnă deontologie profesională.

      Apreciază

Lasă un răspuns

