Bărbații din viața mea : dacă m-ai cunoaşte…


Chiar dacă aș fi vrut din tot sufletul să fiu o Marilyn Monroe sau o Brigitte Bardot în variantă românească, mai degrabă mă vedeam în rol de amazoancă, n-aș fi putut niciodată să fiu o astfel de creatură blondă și delicată.

Prea băiețoasă, veșnic în mișcare , ba într-un pom, ba urcată pe vreun gard atunci când nu mă găseam ascunsă în podul casei, prea directă și deloc mieroasă și miorlăită , nu-mi dau niciodată ochii peste cap fâlfâind din gene, mulți se așteptau să devin cel mult o feministă înfocată

Născută în alte vremuri , probabil aș fi sfârșit prin a ajunge o sufragetă mai mult sau mai puțin celebră , dar cum și drepturile astea au fost déjà obținute…

Îndrăgostită până peste cap de iubitul meu, mă purtam nefiresc de blândă și de îngăduitoare cu el.
O lună uriașă ne privea, mirată până și ea de felul meu de a fi în ultima vreme, atunci când el mi-a zis :
„ Am crezut că te voi iubi până la moarte dar doar în șapte luni m-am plictisit. Ești prea banală, lineară și previzibilă ! ”

M-am uitat spre fereastra larg deschisă, noaptea blândă și răcoroasă ne învăluia cu dragoste, luna se ascunsese după un nor rușinată să audă astfel de prostii rostite de iubitul meu cu o nonșalannță tipic masculină.
„ Eu banală, eu lineară și total previzibilă ? Doamne, chiar tu n-ai văzut cât de greu mi-a fost să-ți dau mereu dreptate ? Tu n-ai realizat ce cumplit a fost totul pentru mine ?
Of ! O adevărată eliberare au fost vorbele tale ! La revedere ! Plec.”

Dragă psi,

 Te-am căutat, tabelul nu l-am găsit, nu-i bai, mai căutăm.

psi almanahe, Vero,  Scorpio,   floarea de loldilal, jora,  dragoş, carmen pricop, tineriudor, virusache,

vă aștept !

43 de gânduri despre „Bărbații din viața mea : dacă m-ai cunoaşte…

      1. Aşa ai zis tu: „o adevărată eliberare”! 😀
        Îmi dau seamă ai spus-o de ciudă şi cu dezamăgire, dar… asta sunt eu, văd mai ales partea amuzantă la lucrurilor. (Numai că la comentariul de mai sus constat că am uitat să pun zâmbetul…)
        De fapt a fost cruda ironie a sorţii…

        Apreciază

      2. L-am găsit comentariul la spam și nu am înțeles de ce.
        Ai văzut bine, la fel ca și tine caut partea amuzantă a lucrurilor. Doar nu m-oi apuca acum să plâng pe blog. Nu m-am dat niciodată în vânt după tragedii nici măcar după cele antice.
        Ai prins oare vremurile când se dădeau la tv tragediile grecești ?
        Dacă vrei să râzi spontan, nu te speria nu-i vorba de politică, citește :
        http://www.timesnewroman.ro/politic/7791-10-lucruri-despre-sedinta-de-azi-din-parlament

        Apreciază

      1. eu da! :)) dar filmele cu acest subiect, ar putea trece doar drept comedii,
        subiectul e hilar, oricum ai da-o…plus că dacă ştii şi vezi cine-s protagoniştii, oricât de tragic ar fi subiectul, tot hilară rămâne violarea taximetristului, că bănuiesc ca la asta te refereai.

        Apreciază

Lasă un comentariu