Băi dobitocilor, băi puciștilor, băi ăia de la Antena 3, vedea-v-aș pe toți cu cătușe la mâini !

Obosită fiind, m-am culcat în această după amiază pentru mai puțin de o oră. M-am trezit din somn speriată că mă sufoc, dând din mâini și picioare ca să scap .
O criză de panică mi-ar spune medicul de familie. O reacție normală mi-aș spune eu analizând tensiunea în care trăim și mai ales teama pentru ce urmează să fie.

Crin  Antonescu președintele interimar. Rețineți, doar INTERIMAR
Crin Antonescu președintele interimar. Rețineți, doar INTERIMAR

Totul stă pe loc, seceta face ravagii, porumbul și grâul s-au scumpit în târg , emisarul Gordon vine în țară iar plagiatorul Ponta stă să vadă festivitățile de la Olimpiada de la Londra.
Totul stă pe loc, seceta face ravagii, porumbul și grâul s-au scumpit în târg, USL-ul face mini recensământ.
Totul stă pe loc, seceta face ravagii, porumbul și grâul s-au scumpit în târg, USL-ul se plânge, cu toate că deține toate frâiele puterii că Băsescu din garaj nu-i lasă să muncească.
Totul stă pe loc, seceta face ravagii, porumbul și grâul s-au scumpit în târg, bani pentru medicamente nu sunt, școlile se închid în continuare în mod tacit, pe șest adică , dar toți USL-iștii cică se tem de Băsescu din garaj.

Primele-imagini-cu-Adrian-Nastase-dupa-arestare
Primele-imagini-cu-Adrian-Nastase-dupa-arestare

Să deschid ochii n-am niciun chef. Lordul Pip, motanul vine și se freacă fericit mine. Deschid televizorul dar nu-mi pun ochelarii jucându-mă în continuare cu motanul .
16:59 Antena 3
Suntem anunțați că la ora 21:30 invitatul serii va fi președintele în funcție Crin Antonescu.
„ De când mama dracului este Crin Antonescu președinte în funcție ? ”
Mi-a sărit orice moleșeală, da, Monica Macovei greșește când spune că suntem în război civil.
Suntem într-un război al nervilor total
Eu îl vreau pe președintele Traian Băsescu înapoi la Palatul Cotroceni pentru că vreau să trăiesc liniștită.
N-am furat un capăt de ață, n-am falsificat niciun act oficial, nu mi-e teamă nici de Parchet , nici de DNA.

Politeía

M-am saturat sa ma cert cu cei “anti” si cei “pentru”. M-am saturat sa citesc avid orice informatie legata de toate literele alfabetului romanesc – CCR, AEP, CSM, IPPJ, BEC, etc., dar in special m-am saturat de Ponta, Antonescu, Felix si toti derbedeii politici . M-am saturat de toti cei care scriu ca PDL a furat mai mult decat PSD si PNL, de parca eu singur i-am adus la guvernare pe pedelisti sau eu i-am tinut niste ani in opozitie pe hienele care guverneaza astazi. Ma deranjeaza ca aproape nu exista cotidian, saptamanal sau lunar, pe lumea asta care inca nu ne-a luat la misto facandu-ne in fel si chip.

Ma exaspereaza ca romanii nu se mai injura pentru ca sunt mitici si ardeleni si nici macar nu isi mai “dau la gioale” fiind moldoveni, munteni, olteni sau transilvaneni, ci au devenit morti-vii, expati cu sau fara drept de vot…

Vezi articolul original 513 cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Sare'n Ochi

Să nu uitați ceea ce a zis Charles Darwin: “Nu specia cea mai puternică sau cea mai inteligentă supraviețuiește. Ci aceea care se adaptează cel mai bine la schimbări.”

Prin urmare, din ziua în care Însuși El, Adrian Năstase, a luat-o în freză și a primit definitiv și iervocabil o sentință de închisoare cu executare, fiecare borfaș din România și-a făcut socoteala după regula de trei simplă a borfașilor: “dacă Năstase, la valoarea lui, la banii pe care i-a devalizat și la relațiile pe care le are a luat atâția ani cu executare, eu, la valoarea mea (mai mică), la sumele devalizate (mai mici, mai mari, egale), la pilele, cunoștințele și relațiile pe care le am (nu le am), câți ani cu executare primesc?” Și cred că la foarte mulți le-a dat cu ani grei de ocnă în rezultat – oricum, nu ei contează atât de mult, cât Dan Voiculescu…

Vezi articolul original 407 cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Politeía

Bună dimineata intr-o zi de luni. Vremea se va menţine răcoroasă pentru această dată. În cursul zilei vor fi înnorări temporare în regiunile nordice, estice şi centrale şi vor cădea averse, posibil însoţite de descărcări electrice, local în nord şi la munte şi pe arii restrânse în est, informează Administraţia Naţională de Meteorologie. n restul teritoriului cerul va fi variabil şi astfel de fenomene se vor semnala cu totul izolat. Vântul va sufla în general moderat. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 18 grade în zonele depresionare şi 29 de grade în Lunca Dunării. Noaptea cerul se va degaja şi doar în zona Carpaţilor Orientali vor mai fi averse pe arii restrânse.Temperaturile minime se vor situa între 6…7 grade în depresiuni şi 17…18 grade pe litoral.

La Bucureşti – Deşi temperatura aerului va creşte uşor, vremea se va menţine răcoroasă pentru această dată. În cursul zilei cerul va fi…

Vezi articolul original 2.008 cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Pentru ultima oară !

Este vreunul dintre noi care n-a spus vreodată cuvintele
„ pentru ultima oară ” în diferite situații?
„Pentru ultima oară te voi crede” , „pentru ultima oară te iert” , „ pentru ultima oară merg cu tine acolo”, „ pentru ultima oară t-am supărat ” , „ pentru ultima oară am să mănânc … știu că-mi face rău ” , „ pentru ultima oară am să beau și ș-am să mă îmbăt ”
Întrebarea legitimă și care urmează în mod firesc, cine s-a ținut vreodată de cuvânt ?


La fel vă zic și eu acum, pentru ultima oară am să vă povestesc … despre …, dar mai bine nu vă mai mint chiar de azi, luni, început de săptămână.
Vă așteptați să mă leg iar de referendumul care ne-a împărțit în DA-iști, NU-iști și BOICOT-iști dar, uite minune, pentru prima oară vă înșelați !

Pe vremea când eram o femeie în rândul lumii, măritată și cu probleme existențiale, în timpul unui scandal mai monstru decât cel dintre Corneliu Vadim Tudor și doamna judecător executor , știți momentul crucial când „Tribunul ” a fost evacuat din sediu partidului său , când a ocărât-o pe respectiva cu toate vorbele ce i-au venit pe limbă ca mai apoi să apară cu o mână în pusă ghips, bărbatu-miu m-a amenințat cu moartea înainte de a pleca la soacră mea acasă în plină noapte.

Cum sunt plângăcioasă și pârâcioasă, n-a ieșit bine el pe ușă că eu am și format numărul de telefon al unei verișoare și, cu (mucișorii) lacrimile șiroind pe față, i-am povestit tragedia prin care tocmai trecusem.
Până dimineața , după un somn bun, semnele dramei s-au mai atenuat așa că , atunci când o colegă mi-a propus să mergem împreună la un film, am acceptat după niște refuzuri făcute din obișnuință.
Coca , colega mea de la școală , mi-a adus argumentul decisiv în fața căruia nici voi n-ați fi rezistat :
„ Toată lumea merge să vadă filmul ăsta, era vorba despre„ Basic Instinct”, doar n-om fi noi mai proaste !”
„Copii au rămas la mine, ce fac cu ei ? ” am încercat eu să mă scuz.
„Du-I și tu la soacră-ta ! N-o să moară .”
Zis și făcut.
Cu vreo oră înainte de începerea filmului iau băieții și-i duc la socrii.
Cum trecuseră vreo două-trei zile de la scandal, bărbatu-miu îmi iese vesel în cale întrebându-mă din priviri ce vreau.
„Nu-ți face iluzii, nu ne împăcăm, am adus băieții pentru câteva ore , mă duc cu Coca la film. ” Am turuit eu fără pauză, decât pentru cel mult câte-o virgulă, ca să n-aibă timp să zică nu.
În mod ciudat , el nu zice nimic ci doar mă întrebă detalii despre film .
Îi aduc aceleași argumente , despre emanciparea femeilor în special și a românilor în general, după care o zbughesc pe ușă și nu mă opresc nici măcar când cobor scările.

Mă întâlnesc cu colega mea , mă aștepta îngrijorată în fața cinematografului pentru că mai erau doar câteva minute până să ne dea drumul în sală, cumpărăm bilete și ne așezăm fericite pentru curajul nostru . Făcăsem primul pas pe drumul nostru spre emancipare.
Se stinge lumina, începe muzica ca la orice început de film , când mă trezesc cu bărbatu-miu că se așează lângă mine după ce a avut grijă ca mai întâi să ne întindă mie și colegei mele câte o ciocolată mare.
Vă știu emancipați, ați văzut filmul și ca urmare știți ce-am văzut noi, mă trezesc luată protector în brațe de către iubitul meu, sub impresia scenelor de dragoste am uitat amândoi că ne uram de moarte, și , recunosc cu rușine, mă simt bine.
La sfârșit o conducem la autobuz pe Coca, era toamnă și seară târziu, după care ne gândim că n-ar fi rău să bem o cafea împreună „ pentru ultima oară ” în ambianța plăcută a căminului nostru conjugal.
Ne mai și sărutăm , prea era frig afară și brațul său protector era bine venit, ne mai certăm în glumă fiecare susținând că el avusese dreptate, și, uite așa, ajungem la ușa blocului și urcăm îmbrățișați scările.
„Ne-aveai de gând să apari odată ? ”
O aud pe mama care, împreună cu una dintre verișoarele mele, venise de la Craiova ca să mă apere de bărbatu-miu .
„Am înghețat la ușă așteptându-te să apari .Cât aveai de gând să mai stai ? ”
S-au îmbrățișat, mama și verișoara olteancă , cu bărbatu-miu după care acesta a plecat gârbovit dintr-o dată.
A fost cu adevărat „ pentru ultima oară ” când am văzut la cinematograf un film atât de avangardist !

 

psi ne-a dictat titlul, ca orice dictator veritabil , iar ceilalți ne-am supus : 

tibi,  

Carmen Pricop,

Scorpio,

Publicat în Fără categorie