23 de gânduri despre „MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE

  1. cunoastem…e veche…cand eu am facut scoala am avut colegi care n-o stiau….de carand, am avut neplacuta surpriza sa constat la un nepot aceeasi lipsa….mama lui a sarit ca arsa si mi-a explicat ca nici nu e necesara 🙂 e fara cuvinte,ai tu dreptate 🙂

    Apreciază

  2. @ Carmen,
    Bună seara !
    Din păcate, jumătate din populația ROMÂNIEI nu cunoaște TABLA ÎNMULȚIRII dar, ne sfidează cu milioanele lor de dolari și euro , palate cu turnulețe aurite, mașini luxoase, vile frumoase, iahturi somptuoase și lanțuri din aur groase !
    Dar, cine oare de de vină ?
    Dacă vrei să vezi FETELE de AUR și ce cadou le-am făcut cu ocazia câștigării AURULUI MONDIAL la CM de Scrimă, ITALIA , intră pe : http://aliosapopovici.wordpress.com/
    Cu respect,
    Alioșa.

    Apreciază

  3. Trist este că li se cere copiilor de grădiniţă să ştie să scrie fără să înveţe Abecedarul. Păi dacă aceşti copii se duc cu lecţia învăţată în clasa I-ia, ce vor mai face la şcoală? Se joacă în timpul orelor?

    Apreciază

Lasă un comentariu