Băi dobitocilor, băi puciștilor, băi ăia de la Antena 3, vedea-v-aș pe toți cu cătușe la mâini !

Obosită fiind, m-am culcat în această după amiază pentru mai puțin de o oră. M-am trezit din somn speriată că mă sufoc, dând din mâini și picioare ca să scap .
O criză de panică mi-ar spune medicul de familie. O reacție normală mi-aș spune eu analizând tensiunea în care trăim și mai ales teama pentru ce urmează să fie.

Crin  Antonescu președintele interimar. Rețineți, doar INTERIMAR
Crin Antonescu președintele interimar. Rețineți, doar INTERIMAR

Totul stă pe loc, seceta face ravagii, porumbul și grâul s-au scumpit în târg , emisarul Gordon vine în țară iar plagiatorul Ponta stă să vadă festivitățile de la Olimpiada de la Londra.
Totul stă pe loc, seceta face ravagii, porumbul și grâul s-au scumpit în târg, USL-ul face mini recensământ.
Totul stă pe loc, seceta face ravagii, porumbul și grâul s-au scumpit în târg, USL-ul se plânge, cu toate că deține toate frâiele puterii că Băsescu din garaj nu-i lasă să muncească.
Totul stă pe loc, seceta face ravagii, porumbul și grâul s-au scumpit în târg, bani pentru medicamente nu sunt, școlile se închid în continuare în mod tacit, pe șest adică , dar toți USL-iștii cică se tem de Băsescu din garaj.

Primele-imagini-cu-Adrian-Nastase-dupa-arestare
Primele-imagini-cu-Adrian-Nastase-dupa-arestare

Să deschid ochii n-am niciun chef. Lordul Pip, motanul vine și se freacă fericit mine. Deschid televizorul dar nu-mi pun ochelarii jucându-mă în continuare cu motanul .
16:59 Antena 3
Suntem anunțați că la ora 21:30 invitatul serii va fi președintele în funcție Crin Antonescu.
„ De când mama dracului este Crin Antonescu președinte în funcție ? ”
Mi-a sărit orice moleșeală, da, Monica Macovei greșește când spune că suntem în război civil.
Suntem într-un război al nervilor total
Eu îl vreau pe președintele Traian Băsescu înapoi la Palatul Cotroceni pentru că vreau să trăiesc liniștită.
N-am furat un capăt de ață, n-am falsificat niciun act oficial, nu mi-e teamă nici de Parchet , nici de DNA.

11 gânduri despre „Băi dobitocilor, băi puciștilor, băi ăia de la Antena 3, vedea-v-aș pe toți cu cătușe la mâini !

  1. Excelent, dJ, excelent ai formulat….stare de neliniste totala, de surescitare, ai dreptate, pina cind?

    auzi fenechiu, penalul, cu dosar penal zice ca TBasescu organizeaza lovitura de stat, schzofrenie deja patologica,

    vedea-i-as pe toti dupa gratii si cit mai curind

    Apreciază

    1. Obrăznicia lor a ajuns la limite insuportabile.Toți pușcăriabilii ne dau sfaturi educative.
      M-am supărat Scorpy și pe Dan Tapalagă. Cică să demisioneze și Băsescu și cuplul Antonescu-Ponta.
      De ce ? A dat Băsescu lovitura de stat ? Ne-a luat Dumnezeu mințile la toți ?
      Să-i aresteze pe toți !

      Apreciază

  2. da, auzisem ceva de tapalaga.
    prostie enorma.
    probabil ca vrea sa socheze ca articolul lui sa fie citit de cit mai multi oameni.
    de ce sa demisioneze TB?
    ca ticalosi avem destui, dupa ponta si crin, vor veni altii si altii – TICALOSI – daca NU aplicam nici de data asta legea.

    Apreciază

    1. Singurele noastre speranțe stau în tinerii de la CSM, procurorii integrii și, poate dă Domnul ca și cei de la CCR să nu considere ca prioritare doar propriile lor interese, opinia publică internațională.
      La fel ca și tine și ca alte milioane de cetățeni care am boicotat acest referendum îmi doresc ca legea să se aplice.

      Apreciază

  3. Seara bună 🙂 Carmen, azi, în „conferinţa de presă” la sediul usele, penalul Fenechiu încerca să se pituleze în dosul celor 7 milioane de votanţi. Încă n-am auzit să-l întrebe un jurnalist adevărat de dosarul care-l face să facă pe el de frică, cel cu transformatoarele furate de ţigani pentru el, pe care le-a vândut pe bani grei, statului. Dar încă mai astept. Dosar greu, de borfaş ordinar, cu date beton… 🙂

    Apreciază

  4. Am sufletul bonav , nu meritam asta , dar chiar sa fim mereu batjocoriti , CCR amenintata de Dogaru , pe ce lume traim? , chiar acest imun la bun simt ponta , aceasta cacareaza de la cotroceni ? cat de blestemati sa fim ? , ma agat de faptul ca acum sunt cetatean european , am dreptul de a trai intro tara normala , de ce Ponta , de ce Crin , si ce daca e Nastase la carcera? , de ce ei fura ? , de ce ei sa nu plateasca?….ca nebuna astept decizia CCR , canicula , seceta , USL peste tara , CCR care parca nu se mai hotarasc o data ……tradare multa …ce tot astept? ….numai moarte ne va mantui pe fiecare in parte !

    Apreciază

Lasă un răspuns

