Președintele Traian Băsescu gândește ca și mine ! Gândește ca mulți dintre noi

Scriam astăzi că asistăm la o manipulare ca pe vremea comuniștilor sau ca în timpul președintelui ion Iliescu.

” In ultimele zile s-a folosit masiv dezinformarea
Cea mai mare minciuna promovata continuu este legata de SMURD. Desi proiectul Legii sanatatii se afla si pe site-ul Ministerului si pe site-ul Presedintiei, continua aceeasi minciuna: privatizarea, desfiintarea SMURD. Nu pot spune decat ca este o minciuna si altceva nu pot spune ” spune domnul președinte Traian Băsescu astăzi în timpul declarației de presă.

Tot eu mă plângeam despre ” Putregaiul din fiecare spital romănesc ! ”

” Dvs scrieti zilnic sau periodic despre preturile la medicamente, despre anchete, sunt o realitatea ilegalitatile, furturile la achizitii de aparatura medicala
Indiferent cum analistii eticheteaza ce s-ar putea intampla daca legea intra in vigoare, eu va spun ca acum acesti privati pe care ii suspectati ca vor prelua banii publici se infrupta mai bine ca oricand din banii publici
Inteleg ca la urgenta totul e perfect si nu mai e nimic de facut, poate reusiti sa aflati cat de dramatica e situatia urgentelor in mediul rural. Si acolo sunt tot romani
Mai aflu despre privatizarea spitalelor, careia i se opun sindicate. E vorba de transfornarea spitalelor in societati comerciale sau in fundatii
Mai aflu ca, daca se aproba cumva legea, vor avea prioritate cei cu bani. In momentul de fata se intampla acelasi lucru. Nu oricine are bani sa mearga la un profesor care sa opereze foarte bine
In acest sistem, coruptia functioneaza din plin. In niciun caz romanii nu sunt egali din punct de vedere al sanselor ”

Dacă n-ați apucat să-l vedeți și să-l ascultați pe președintele Traian Băsescu, astfel am pățit și eu, îl veți găsi întreg discursul pe blogul : http://anonymusgerula.wordpress.com/2012/01/13/basescu-cer-public-premierului-retragerea-proiectului-legii-sanatatii/

45 de gânduri despre „Președintele Traian Băsescu gândește ca și mine ! Gândește ca mulți dintre noi

  1. Felicitari presedintelui. a avut curajul sa scoata din rahatul de dezbatere care era, o lege cu ADEVARAT IMPORTANTA pentru noi romanii, si astfel sa o readucem in dezbatrea reala. Iaca, abia acum vor incepe discutii pe ceea ce ii nemultumeste pe romani in sistemul de sanatate, si nu se va mai face aceasta mizerabila legatura cu Arafat si SMURD, care spalatilor pe creier li se parea a fi legatura intrinseca intre lege si celelalte. Antenele sa traiasca… Lasa canici cu televiziunea publica nu mi-e rusine. Toata lumea innebunise, vorbeau toti doar despre Arafat, fundatia si SMURD-ul ma-sii!
    Ce ne intereseaza pe noi este UN SISTEM DE SANATATE LA CARE SA AVEM ACCES CU TOTII, sa nu ne mai moara bebelusii in spitale, sa nu te internezi de buba la picior si sa iesi cu virus hepatic, sau altceva, saai pat curat, nu spaga infirmierei ca sa-ti schimbe asternutul, sa nu stai cu sangele si voma la nas, etc, inclusiv ca sa nu ti se puna punga de perfuzie cu alta grupa de sange decat a ta!!!

    Apreciază

  2. Dupa mine medicii sint DUMNEZEII pe pamint, viata omuli depinde de ei,dar ce pacat ca ei in loc sa se lupte cu sistemul au cazut in capacana sistemului, eu cred ca ar trebuii prevazuta lege in Constitutie cine nu respecta legea sanatatii sa faca puscarie ,legea asta este ce amai importanta ptr cetatean ptr viata ptr siguranta lui,daca nu ar fii cetatenii nu ar exista tari,omul nprin faptul ca DUMNEZEU l-a lasat pe pamint trebuie protejat, aparat,pacat ca idiotii astia de sint si acum in fata Cotrocenului nu inteleg acest lucru,astia sint pensionarii inchipuiti care au mituit medicii si sint pensionati pe boala inchipuita si acum tot ei cica hotaresc destinul tarii niste hoooooooooooooooooooooooti,care dupa moaca nu stiu nici macar sa deschida un calculator dar sa mai aibe facebok.Prietena sint convisa ca BASE mai are multi asi in mineca, si dupa seara asta nu ar fii exclus ca una lume sa fie vizitata de mascati.

    Apreciază

    1. Cica sunt revolutionarii adunati acolo. Or fi si din ailalti, fara busola, mai stii? Legea s-a scos, nu mai are obiect mitingul lor.
      Era un comentariu misto pe blogul lui Nasu’ ii intreba cineva ce cauta cu coroana acolo. Unu’ a raspuns ca nu stie, dar se solidarizeaza si ei cu ea.
      Foarte tare, nu?
      Iti vine sa razi sau sa plangi? Altcineva zicea ca super de banc. Da. Asa zic si eu. 🙂

      Apreciază

      1. Ceaikovski, mi-am zis doar să arunc o privire înainte de a merge la piață.
        M-ai făcut să râd spontan cu :
        ”-Nu stiu…au abandonat-o unii pe-aici,nu stiu cine erau si noi am preluat-o,dar ne solidarizam cu ea!”Mi s-a părut o culme a prostiei, la care nu mă așteptam cu toate că mă lovesc zilnic de ea. De prostie. Certificată de acte.

        Apreciază

      2. Ma bucur, rasul face bine! 🙂
        Acu’ nu stiu daca s-au solidarizat cu biata coroana din cauza ca fusese abandonata, sau l-au identificat pe Arafat cu ea, tot abandonat… 🙂 🙂

        Nici nu mai comentez restul… sa te solidarizezi cu un obiect… 🙂 🙂 🙂

        Apreciază

  3. pe blogul lui V. RONCEA , VEDETI CE ESTE SMURDUL=UN SERVICIU FARA PERSONALITATE JURIDICA CARE ARE MASINI DE LA POMPIERI SI PERSON.MEDICAL DE LA MINIST SANATATII, PLUS opinia unui avocat cica organizarea mitingului de azi are iz de la haraso,kakaya

    Apreciază

    1. Bună !
      Câți privați nu își plătesc impozitele ELUDÂND LEGILE și micșorând implicit puterea staului de a plăti salarii, pensii și diverse indemnizații cum ar fi și cea de revolutionar ?
      ”A pierdut războiul! Si nu Băsescu l-a învins: ci firmele private românești. Banii. Evaziunea fiscală. Eu si cei ca mine, care de trei ani de zile, refuzăm sa mai dăm impozite și taxe statului. Credeați ca n-o sa se simtă? Credeați ca statul se poate descurca fără cele 10 miliarde de euro pe an ale micilor firme private?”
      Citatul este de pe blogul : http://capitalismpepaine.wordpress.com/2012/01/12/viata-saracilor-nu-trebuie-salvata/

      Atunci de ce strigă cei din stradă ” ieși afară, javră ordinară ” ? De proști sau de manipulați.

      Apreciază

  4. Ziua bună

    Repet şi aici:

    Citind părerile contradictorii apropo de ce face-nu face-ar trebui să facă piratul, tare mă tem că indiferent ce ar face-nu ar face dumnealui, nu prea are cum să fie pe placul tuturor.
    Doar se ştie: cîte bordeie atîtea obiceie.
    Al naibulii pirat! Cum contrariază el întotdeauna, ca apoi cei care îl susţin să îi dea dreptate în timp ce, detractorii îi cer capul în continuare. 😀

    Apreciază

  5. Eu sunt unul dintre cei multi din tara aceasta care ma lovesc vrind nevrind de sistemul medical romanesc si privat si de stat In primul rind sistemul trebuie controlat de catre organe abilitate atit pe linie medicala cit mai ales pe linie financiara (apropo,de ce a disparut CFG-ul?) Eu fac parte dintre cei care nu dau spaga la doctori si la nimeni in general Cind ma prezint la un cabinet cu trimitere si toate actele in regula nu gasesc nici un motiv ca sa mituiesc pe cineva iar atunci cind merg in privat imi platesc cinstit toate investigatiile Numai ca experienta mea de bolnav imi arata ca de multe ori investigatiile facute la privat se regasesc si in decontul la casa de asigurari pentru ca asa ca din intimplare doctorul lucreaza in ambele locuri iar controlul asupra lui este zero O lege a sanatati trebuie facuta cit mai repede cu putinta dar aceasta trebuie gindita de catre oameni responsabili si daca se poate care sa nu fie integrati in diverse companii medicale si farmaceutice care sa-i manipuleze Din pacate la noi totul este politic si partizan iar dorinta de imbogatire este nelimitata Nu prea am rabdare si nici starea de sanatate nu-mi permite dar pentru cine vrea sa auda va pot povesti cum am fost cazat in clinica statului si investigat in clinica privata bineinteles cu multi bani ,apoi cum am fost internat dimineata si dupa ce s-au recoltat ceva analize minime am fost trimis acasa pentru a reveni a doua zi dupa iesire,iar atunci cind m-am revoltat si am scris la presa au zis ca dinsi au crezut ca-mi trebuie pentru pensie asa ca trebuie sa ma bucur ca au facut asa …

    Apreciază

    1. Domnule Pop Ioan, mă bucur pentru faptul că ați comentat pe blogul meu și mai ales că ați dat exemple concrete.
      Majoritatea doctorilor care lucrează și la stat și în privat își racolează, dintre pacienții veniți în sistemul de stat, pe viitorii clienți.
      Vă doresc multă, multă sănătate !

      Apreciază

Lasă un comentariu