”Scrisoarea a VI a ” de Mihai Eminescu

Se pare că DNA-ul , în munca sa asiduuă de a găsi valorile pe care infractorii , cunoscând faptul că urmează să se închidă granițele , încearcă să le scoată peste hotare pentru a le vinde pe euro au descoperit printre lăzile pline ochi cu praz autohton un manuscris foarte valoros.

Autorul : Gabriel Dinescu

Un doctor, dintre acei cu masterat italian
Si cu zambetu-i sarcastic, genul iliescian,
La guvern isi cheama sleahta ca sa coaca un mic plan,
Cum sa scape el poporul de „blestemul de Traian”.
Si cum sta el cu privirea atintita spre nea Nelu,
Ii veni pe loc ideea cum sa-l demita pe Chelu’:
– Sapte pasi tre’ sa parcurgem, isi spuse in sinea sa.
Nu-mi pasa ce zice-Angela, eu sunt Zeu in tara mea.

Usa insa se deschide s-intra ca un uragan
Tipul ce-a avut tupeul sa-l lege pe Adrian.
– Tu esti Traian? – Da, dottore! – Am venit sa te demit.
Cate nazuri de-ale tale, crezi ca pot sa mai inghit?
– Orice gand ai, draga Victor, si oricum vei fi primit
Cat nu incalci Constitutia, eu iti spun „Bine-ai venit!”

Despre partea cu demisia, as vrea sa mai reflectezi.
Vrei ca-n vazul Europei prin spate sa ma linsezi?
Ori vei vrea sa faci intoarsa, ca un PSD-ist de soi,
Sa ne-arati ca tie-ti pasa de cursul Leu – Euroi.
– Cum? Cand tara ma doreste, a ma-ntoarce crezi ca pot,
Ca baronii ce-mi fac umbra, sa se-mpiedice la vot?
O, tu nici visezi, Traiane, cati in cale mi s-au pus:
CCR-ul, DNA-ul, eu pe toti mi i-am supus.
Tot ce sta sub semnul legii, imi mananca-acum din mana,
Si cei cu predicativa de la teza de romana.
De la savanti si directori, pana la dactilografa
Au venit la mine-n turma, ca le-ai luat un sfert din leafa.
Crezi ca lor le pasa-acum de consiliul european?
Ei nu vor decat sa muste o bucata de Traian.
Vor sa curga sange rosu pe a tarii-ntinsa glie,
Ca sa scape Romania de „ciuma portocalie”.
Si de crunta-mi vijelie tu te aperi cu Merkel?
Crezi ca eu o sa ma-mpiedic de un presedinte chel?
– De un chel, da, Victor draga, caci chelul ce-l ai in fata
Te-a-nvatat sa bei Glenlivet cu doar 3 cuburi de gheata.
De-o fi una, de-o fi alta, eu doar legii ma supun,
Iar daca legea-ti e stramba, nu-ti voi fi carne de tun.
Eu doar apar tara asta, apar si democratia
Si nu voi lasa sacalii sa muste din Romania.
N-avem prosti sa ne sustina, dar purtam un brav stindard
Care nu se-apleaca-n voia-ti, comunistule bastard!

6 gânduri despre „”Scrisoarea a VI a ” de Mihai Eminescu

    1. Sunt obosită dar m-am uitat pe articol. Pe Simona Fica am abordat-o și eu prin anul 2009. Mi-a promis ajutorul și atunci i-am trimis copii scanate după documentele din proces. Ce interese au apărut nu știu dar m-a lăsat baltă fără să-mi dea vreo explicație. De atunci nu mă mai încântă să-i citesc articolele.
      De asemenea, a scris cu un an înaintea arestării lui Dan Diaconescu articole foarte grave. Afirma că DD face trafic de armanent, ce mai, niște grozăvii.
      Când l-au arestat am crezut că parchetul s-a autosesizat și că va rămâne arestat.
      Blufează doamna Fica.

      Apreciază

  1. Apreciez ca ai postat parodia mea, as fi fost si mai incantat daca ai fi precizat sursa. (V.I. King e suficient, numele il poti afla din adresa de e-mail cu care am subscris – apropo, nici-o legatura cu Mircea Dinescu, potrivire de nume doar … si de talent 😛 )
    BTW, nu reprezint nici-un partid politic, deci poezia nu e facuta de vreun PDL-ist. Doar ca nu pot sta cu mainile in san cand vad ce se intampla in tara.
    Desi nu prea am mai avut timp de bloguri in ultima vreme, ma bucur ca te-am descoperit, mai bine mai tarziu decat niciodata. Succes!

    Apreciază

    1. Bună dimineața !
      Nu știu să scriu versuri, în adolescență am comis niște încercări pe care regăsindu-le după zeci de ani le-am găsit puerile, dar nu plagiez de când mă știu. Prefer să scriu mai prost dar să fie o idee a mea.
      Parodia înconjoară România, mi-a trimis-o și mie cineva care ori a vrut să-ți protejeze independența, mie mi se întâmplă niște ciudățenii dar nu intru acum în amănunte, ori chiar nu a știut cine este autorul.
      Pentru că mi-a plăcut am găsit de cuvință s-o pun în evidență.
      În sfârșit, mă bucur că există un autor lucru pentru care l-am și trecut în postare.
      Mulțumesc !

      Apreciază

Lasă un răspuns

