Pe mine cine mă opreşte să … gândesc singură?

Multe sunt actele pe care nu cred că aș avea curajul să le fac vreodată și pentru asta nu-i nevoie să mă oprească cineva. Ca să puteți să vă faceți o părere cât mai apropiată de adevăr, vă destăinui faptul că mă minunez, atunci când ajung pe unele canale ale televiziunilor, cum pot unii să decadă de dragul traficului sau pentru a obține niște avantaje politice și implicit materiale.

1-nevasta_sotie_sergiu_nicolaescu_4c8dfaec29[1]
Pentru mine, așa consider eu, cea mai grea meserie pe lumea asta este prostituția indiferent de forma pe care o ia. Realitatea îmi demonstrează zilnic, din păcate, că nu toți gândesc asemenea mie.
„Capul plecat, sabia nu-i taie ! ” nu se traduce prin „ Minți, înșală, excrochează,prostituează-te, calcă pe cadavre, important este să-ți fie ție bine!”

radu-mazare-fete-vot-cristi-cimpoes[1]
Suntem tot timpul bombardați cu informații mai mult sau mai puțin distorsionate, cu concluzii false bazate atât pe fapte adevărate, ca să fie credibile, dar și pe omisiuni sau minciuni.
Aproape toți , să ne închipuim prin reducere la absurd că ar fi unii sincer dezinteresați, vor să ne facă să credem că adevărul este deținut de ei și că părțile adverse ne mint și ne manipulează.

248938_394306167333401_2013764709_n_73089600[1]
În astfel de condiții vă întreb, pe mine cine mă opreşte să gândesc singură? Nimeni!

mariana_moculescu_dus_maruta_happy_hour12_3feccfe0f4[1]

mariana-moculescu-sexy-foto-3[1] - Copy

O să spuneți că n-am ajuns la întâlnirea de luni până la ora 22, termenul limită iar eu o să vă răspund că până și internetul se înzăpezește în România! Textul acesta a stat cuminte în calculatorul meu  dar cum „netul era căzut” n-am avut cum să comunic și să-l postez.

Nu mă întreba draga mea psi, de unde e tabelul, l-am „plagiat” de la tine deoarece acum chiar fug la școală. 😆 😆 😆 😛

Psiluneli-Pe mine cine mă opreşte, link-ul tău Sorpiuțo duce aiurea,

1. dor 2. roxana
3. tibi 4. abisuri
5. Scorpio 6. Gara pentru doi
7. Vero 8. Some Words
9. La Fee 10. carmen pricop
11. lili3d

12 gânduri despre „Pe mine cine mă opreşte să … gândesc singură?

  1. Daca aruncam o privire,in culisele acestor televiziuni super-totally insane,ii vom vedea,de obicei in birouri,pe fratii Micula,D.Diaconescu,fratii Paunescu,S.O.Vantu,Sebastian Ghita(prietenul de familie a lui Pontacus),Voiculescu si lista este consistenta,insa ma rezum la aceste nume sonore…Tentaculele lor sunt atat de mari si lipicioase,incat nici unui lingau,nu-i ramane decat sa se apropie putin de ei si hop…lipeala-i savarsita.”Lucrarea” Lui D-zeu se produce,incet si sigur,de bunavoie,in liniste,doar sunt atat de acoperiti,ca nimeni nu poate banui nimic,atat de profesionisti lucreaza.Greu pentru ei,ce sa spun….Va veni vremea,cand rand pe rand,se vor putea …a pe averile lor,vor dori sa-si cheltuie tot numai sa poata trage un vant.Eu sunt pregatit cu o portie de iahnie de fasole…Imaginatia este inceputul creatiei… 🙂
    Scuze,e postul d-voastra insa,ce altceva merita cei care ne intorc spatele si ne spala creierul cu „lături” tv.
    Pe d-voastra eu nu va pot opri sa ganditi singura,pe mine nici atat,nu cred ca s-ar incumeta cineva,dar mai sti..la cat de influenti sunt acolo sus,unde au audiente frecvent,poate se gaseste vreun „mormoloc”. 🙂
    Cu respect
    C. Pop

    Apreciază

  2. @pop,esti prietena de suferinta cu mine dorul de tara si de cei dragi,ieri ti-am scris un coment dar nu a aparut,simplificati d-le modul de a transmite coment,da si eu am muncit ca tine 8 luni fara nici-o zi libera iar simbata si duminica cite 11 h,dar am avut la urma satisfactii banesti plus ca mi.au facut acte era pina sa intram in UE.La ora actuala romanii nici nu realizeaza ce pierd fara intrare in SCHENGEN.Si draga mea ai putere sa urmaresti si celelalte latrine tv ,eu ma uit doar la b1 ,nasul tv,cu casca in ureche daca baga moacele vipurilor prostituate politic,ponta,cacareaza,si etc,imi scot casca din ureche nici nu vreau sa-i ascult,daca mi se transmit pe facebok poze cu ei le elimin.Pur si simplu nu ii suport ptr raul facut tarii,hai ca mai treci cu vederea ca mai fac politicienii gafe,dar idiotii astia au impresia ca,guverneaza o tara fara populatie,si ei sint precum hienele pe cadavre,pe avutia tarii.

    Apreciază

    1. Din pacate n-am fost atat de atent,sa vad comentariul d-voastra,imi cer scuze…Imi spuneti sa simplific modul de a primi(trimite)comentarii,poate trebuie sa vad ce se intampla,daca e vreo setare gresita,dar ma indoiesc,nu prea sunt multumit de platforma blogger,n-am stiut atunci cand mi-am creat blogul,ca exista si wordpress,n-am cautat indeajuns,m-am multumit cu ce am avut la indemana,cu putinul,asa cum sunt eu obisnuit.Eu am fost platit cu 3 euro/ora,10 ore pe zi,sambata inclusiv,dar nu eram platiti decat pana la 12:00 si lucram pana la 18:00,iar duminica trebuia sa lucrez pe gratis,la herghelia lor particulara,ce nu apartinea de ferma de arbusti si flori.N-am rezistat sa fiu efectiv tratat ca un om de nimic,in conditiile in care am muncit tot ce mi s-a cerut…oricum sunt prea multe de scris,nu e cazul aici.Multumesc totusi pentru prezenta d-voastra si pe umilul meu blogspot,la mine e cam pustiu,n-am abordat genul acesta de a scrie articole,e simplu de altfel,dar mai bine ma abtin si de la stfel de comentarii.Subiectul e cu totul altul, asa incat,voi inchide aci comentariul meu.Gand bun tuturor si imi doresc un ecou,la tot ce se intampla bun,aici,acolo,pe unde suntem noi.Daca priviti mai jos,d-na Alexia Vasilescu,a punctat atat de bine,incat am recitit de cateva ori frazele pline de adevar si oarecare suparare…fapt pentru care ii spun,felicitari.Si pe voi ceilalti va felicit pentru curajul de a scrie liber si acid,la adresa celor care in mod gresit ne „imbolnavesc”.Noapte buna,chiar daca Olanda ne-a facut cadou 4 portocale.Pana si in fotbal avem dezamagiri si mai ales la carma nationalei.Trist si greu de asociat toate necazurile care se abat asupra noastra.:-)

      Apreciază

  3. A gandi pe cont propiu este foarte util si constructiv .
    A fi sigur pe tine in ceea ce spui si faci este benefic .
    Din pacate societatea in care traim s-a degradat pe zi ce trece .
    Si poate sa ne influenteze in mod distructiv .
    Important e sa alegem personal ce e bine si sa ne croim singuri un drum .

    Apreciază

      1. Inteligenă, noutatea ultimilor ani, este de mai multe feluri. Corect ! Dar relativă nu am cum să o văd indiferent ce aș face. Da, un om se poate să nu se adapteze vieții cotidiene precum cel care deține o intelingență emoțională mai mare dar ,chiar și așa neadaptat , tot mult mai inteligent este!

        Apreciază

Lasă un comentariu