Un coșmar numit Macovei

Bănuim cu toții , dacă suntem oameni raționali, că fiecare nație își are procentul său de hoți sau proști dar niciodată nu mi-aș fi putut închipui că la noi, în Românica noastră, procentul poate să fie atât de mare. Uriaș!
Cine a învățat câteva noțiuni introductive de sociologie, și cum se face și se citește un chestionar , își dă seama că prin voturile pe care le-au dat cei din PDL ieri au constituit adhoc un astfel de instrument de analiză.
Ce înțelegem noi din faptul că doar 4,5% au votat cu doamna Monica Macovei ?

monica-macovei-stefan-micsik[1]
Că restul de 95,5 % de cetățenii acestei țări , cei peste 4000 de invitați constituie un eșantion reprezentativ, admit în mod subliminal că și ei fac mici aranjamente, traficuri de influență, furtișaguri sau alte fapte de natură penală ?
Chiar și cei cinstiți au fost conștienți de faptul că la noi în România integritatea nu are o valoare prea mare pentru că„ nu se vinde ,nu se cumpără.”
Unul numit Remus Cernea bate rău câmpii acum la B1Tv făcând o comparație, total deplasată, între Barack Obama și Hilary Clinton.
„ Păi, bine domnule Cernea, a furat cumva voturile Obama? Au fost diferențe între mulțimea de cetățeni americani care s-a prezentat la vot și numărul buletinelor din urnă ? Ne crezi proști pe toții? ”

200px-Monica_Macovei_(nov_2011)[1]
Și, din pură întâmplare aflu, că un blogger pe care eram tentată să-l respect, este bine venit la Adrian Nastase pe blog.
Îmi zic c-ar fi bine să verific personal informația și mă duc la „fața locului. ”
Dumnezeule , ce descopăr !
Că 15.267 de persoane apreciază Adrian Nastase.
Vă las să citiți singuri și să vă minunați.

DEZBATERE - JUSTITIE

adrian-nastase4[1]

Johann Nunweillermartie 19, 2013 la 11:55

Ne bucuram sa va citim randurile! ”

alergatorulmartie 19, 2013 la 11:59 am

„ Multa sanatate,

Si sa aveti putere si dorinta sa luptati pentru oameni. Pentru Tara.
Si, insist, formati o societate civila puternica. Cu minimum de costuri (numai voluntari) veti capacita mare parte din fortele motrice ale tarii.

Succes ! ”

Horia-Andrei Budmartie 19, 2013 la 12:00 pm

„Ma bucur sa va “aud” si liber fizic, caci in spirit mi-a fost evident ca nu v-au putut incarcera. Bucurati-va de aceste zile caci le meritati din plin. Ma bucur ca nu veti abandona lupta si nu uitati ca asteptam semnalul dumneavoastra. Am folosit pluralul … prietenii stiu de ce …”

Alexandru Cernaianumartie 19, 2013 la 12:10 pm

Respect domnului Adrian Nastase !!!

Nechiformartie 19, 2013 la 12:10 pm

„O zi buna, domnule Adrian Nastase . Romania te respecta exact cum respectati si dumneavoastra ROMANIA !”

catalinamartie 19, 2013 la 12:12 pm

”Domnule presedinte, cuvintele sunt putine fata de ceea ce ati trait! Dar cu siguranta ca aveti puterea necesara sa mergeti inainte, in speranta ca o mica consolare este faptul ca nu sunteti singur…”

Marc Dumitrumartie 19, 2013 la 12:13 pm

„Va doresc multa sanatate si putere. Am asteptat foarte mult acest moment. Doamne ajuta-ne!”

Horia-Andrei Budmartie 19, 2013 la 12:00 pm

„Ma bucur sa va “aud” si liber fizic, caci in spirit mi-a fost evident ca nu v-au putut incarcera. Bucurati-va de aceste zile caci le meritati din plin. Ma bucur ca nu veti abandona lupta si nu uitati ca asteptam semnalul dumneavoastra. Am folosit pluralul … prietenii stiu de ce …”

Alexandru Cernaianumartie 19, 2013 la 12:10 pm

„ Respect domnului Adrian Nastase !!! ”

Dacă nu v-ați lămurit puteți găsi și alte mesaje pe ministru >> prim-ministru >> blogger | Blogul lui Adrian Năstase

Ca dovadă că și  pentru Năstase coșmarul este Monica Macovei este și coperta sa de pe facebook  http://www.facebook.com/Nastase.Adrian

Monica Macovei: Eu sunt coşmarul lui Ponta, Năstase, Antonescu şi Voiculescu. Cu mine nu le merge

16 gânduri despre „Un coșmar numit Macovei

  1. Doamna, cand am incercat sa-i explic domnului Adrian Nastase ca nu este decat ceea ce spunea Karl Marx, burghez comunist, mi-a interzis sa postez la dansul pe blog. Acolo posteaza obedientii care doresc si ei un ciolan de ros, stiind prea bine ca acesta le poate oferi ceea ce doresc, dar numai sa ingenucheze in fata acestuia.

    Apreciază

      1. Doamna Carmen, cum as putea sa fiu „admiratorul” unui om care in 1988 ii cerea Elenei Ceausescu sa-i de-a voie sa-si cumpere Trabant, iar acum se lafaie in Mercedes. Ipocrizia acestui domn este strigatoare la cer, iar magaria de-a pune pe cineva sa-i numere ouale este nedemna de-un profesor universitar. Prin faptul ca a legalizat, prin semnatura sa, de pe teza de doctorat plagiatul celui care ne oboseste zilnic cu aparitiile pe la televiziuni, nu arata dacat „caracterul” acestuia. Sunt tatal unui copil ranit pe 23 Decembrie 1989 la TVR, ramas handicapat fizic si psihic si de 24 ani astept ca ADEVARATII vinovati de moartea celor peste 1000 de oameni si peste 4000 de raniti sa fie pedepsiti, dar vad cu tristete, ca intrega clasa politica NU doreste acest lucru. Pacat de sangele varsat pentru ca 10 % din romani sa traiasca bine si foarte bune, iar restul sa-si duca zilele de pe zi pe alta, asteptand sa primesca ceva la pensiile de mizerie pe care le avem, dupa zeci de ani de munca. Trist, dar adevarat !

        Apreciază

      2. Vă înțeleg durerea, noi, soțul meu și cu mine am scăpat nevătămați, suntem la fel de revoltați de faptul că încă nu s-au clarificat în mod oficial circumstanțele loviturii de palat date de Iliescu și că vinovații n-au fost deferiți justiției și condamnați. 😦
        Statul actual este construit pe cadavre, sânge nevinovat, crime neelucidate și multă minciună. 😦

        Apreciază

  2. În viața vieților tale să nu mai alături aceste două cuvinte „domnul” și ”Cernea”. Respectivul e un idiot care a stat în casa părinților până acum juma de an și care nu ratează nicio ocazie pentru a-și promova ideile profund anti-creștine. A fost pe lista neagră a celor ce nu trebuie sub nicio formă votați, listă inițiată de un ONG format în principal din femei, majoritatea mame. A venit însă pe liste la Constanța unde se votează în schimbul unui kil de făina și a ajuns mare parlamentar deși, atât ca educație cât și ca om este un zero.

    Apreciază

    1. M-am speriat citind începutul frazei tale. „Doamne, cu ce-am greșit atât de grav ?” Mi-am zis.
      Când lupta împotriva icoanelor din școli eram și mai ocupată decât acum și nu i-am reținut numele dar am fost nevoită să țin o ședință cu părinții și să luăm împreună o hotărâre. Acum îl ajută Scaraoțchi 😦 dar va primi și răsplata cuvenită, cândva, de la Dumnezeul pe care-L neagă. 😆

      Apreciază

  3. Neste tarani bolsevici si cu maneaua in cuget si simtiri.Cum poti gandi asa de tampit,nu-mi pot da seama.Am vazut cativa prosti in viata mea,dar erau simpatici,n-aveau bloguri,nici nu stiau ce zi este,erau simpli si chiar cuminti.Acestia sunt de-a dreptul „mormoloci”.Parca m-am prostit si eu,n-am cuvinte sa-i pot defini,e de-a dreptul ridicol sa-i urezi bun venit,unui fost puscarias,care,nu numai ca ar trebui sa se reintegreze in societatea pe care a modificat-o dupa bunul plac,a furat pana n-a mai stiut sa se opreasca,iar acum,sa-i urezi bun venit,putere de munca…ce munca,eventual sa-si continue planul de a fura mai mult,mult,mult,sa-si poata numara apoi ouale,care dupa parerea mea,sunt stricate,sa poata achizitiona mai multe opere de arta,case vile,terenuri.Mai departe,stim care va fi scenariu…fiii,sotia,familia,prietenii,unele ziare,unele televiziuni,partidul comunist,ii va pregati reintrarea in politica mare si va ajunge intr-o buna zi,presedintele tarii.:-)
    Nu stiu cat de multa dreptate am,poate nu e binevenit acest post,insa cert este ca voi fi mereu,asa de „acru”,la adresa acestor nimicuri de oameni.Va felicit pentru articol.

    Apreciază

  4. Situatia e grava, nu e de ras, dar parca nu pot sa nu ma abtin sa nu zambesc putin din cauza absurdului situatiei. 🙂
    Pai daca stai si te uiti zilnic al A3 si auzi mereu chestiile astea, pana la urma tot iti intra in cap si ajungi sa crezi ca-s chiar ideile tale. N-ai ce-i face, e acelasi sistem ca-n vanzari: reclama vinde produsul. Asta-i democratia.

    Apreciază

  5. ola,draga mea,eu felicit pe aceasta mare d-na a politicii romanesti,cu ocazia asta a verificat si ea ce respecta ii acorda cetatenii ROMANIEI,ptr care se lupta si in tara si in afara tarii ptr a oprii furturile,minciunile si tradarile din tara.Pacat ca se lupta singura,singurica nimeni nu a ajutat.o acum sa-si faca propaganda,nimeni nu a crezut in ea si forta ei de munca,doar BASE a laudat-o cu adevarat,dupa mine si asa zisele bloguri de dreapta se comporta ca si cum ar fi copiii antenelor,nimeni nu lucreaza cinstit ptr tara,chiar nu mai ai ce sa citesti pe bloguri,doar analize nu se face analiza politica cu adevarat,fiecare este mai destept decit celalat,asta este boala mare a rominilor aroganta,o saptamina frumoasa pe aici copii au vacanta ptr SF PASTI CATOLICI,PUPICI.

    Apreciază

    1. Ola! Draga mea îți mulțumesc pentru aprecieri dar prietenii noștri comuni combat în continuare la fel ca și astă vară când țara era pe butuci. E drept, aici nu te contrazic, sunt cam puțini față de numărul acesta cumplit de mare de susținători ai hoților. 😦
      Am văzut-o astă vară pentru prima oară , pe viu, pe doamna Macovei și am rămas uimită cât de firavă și delicată este. Pupici și de la mine.

      Apreciază

    2. Cu scuzele de rigoare,va intreb la care bloguri de dreapta va referiti? Daca ati intra pe blogul meu,de exemplu,ati putea citi si altfel de analize,decat cele politice,care,ce-i drept sunt parte din viata noastra si n-ar trebui sa ne faca nepasatori.Oricum „vocile”noastre bine intentionate si pline de pasiune uneori,asa cum o face gazda noastra,cu profesionalism,responsabilitate,acreala,dar si caldura,nu se vor auzi prea departe,eventual vor fi din aceia ,care sa poata pune capat unor astfel de comentarii si articole.Cand spuneti ca fiecare este mai destept decat celalalt,nu cred ca este ceva grav,daca e sa privim curat in acest context,sunt calitati extraodinare,fie ele expuse intr-un simplu articol virtual,fie intr-un cadru mai aparte,cativa din proprietarii blogurilor,sunt deosebiti,prin modul lor de a-si prezenta „munca”.Nu cred ca suntem mai aroganti ca multe alte popoare din lume,noi ar fi trebuit sa aratam aroganta,catorva tari,care s-au opus procesului de europenizare a tarii noastre,ba chiar au reusit sa se foloseasca de anumite gainarii comise de conationalii nostri,facandu-i pe acestia sa zambeasca cu gura pana la urechi,dar nu se uita si in ograda lor,care,chiar de este bine intretinuta,ceva pute inauntru…,mai grav,inauntrul inimii si sufletelor lor,amare.Cat despre politicienii nostri,e deajuns sa citim aceste articole,de aici de pe blogul meu,unde nu prea intrati,da..nu-i bai. 🙂
      Sa fiti sanatosi si cu sufletul deschis. 🙂

      Apreciază

      1. Bună!
        Nu știu la care bloguri de dreapta se referă dar nici ea, care muncește în Spania, nu cred că are timpul necesar să urmărească chiar toată blogosfera. Vrem sau nu, trebuie să recunoaștem faptul că suntem opriți, e tema de azi, de factorul timp.

        Apreciază

Lasă un răspuns

