Capcana Elena Udrea

Urmăresc fascinată fiecare mișcare a scorpionului Traian Băsescu. Țintele politice le subliniază prin repetiții până la saturație, parlament unicameral de 300 parlamentari sau schimbați miniștrii cercetați penali, dar și cu multe acte surprinzătoare prin care-i paralizează pe adversarii săi politici.

image-2013-02-12-14212652-41-elena-udrea-vasile-blaga-2009[1]

Președintele Traian Băsescu și-a luat rolul în serios, la fel a făcut și când era ministrul transporturilor dar și primar general al capitalei, are inteligența aceea nativă care-l ajută să descopere ceea ce alții nu văd, și chiar dacă se fac comentarii la adresa sa precum cea Alina Mungiu-Pippidi: „Băsescu e un om de o mare onestitate    eu înclin să-l admir în continuare deoarece, am în spate o experiență de 33ani și nici nu știți cât de rari sunt cei cu sclipiri de inteligență în comparație cu cei care citesc.
Urmărindu-I toate ieșirile publice încă de pe vremea când era doar primarul Bucureștiului m-a surprins faptul că la actualele alegeri din PDL a susținut că doamna Elena Udrea este un viitor bun conducător știind că este susținătorul înfocat al ideilor doamnei Monica Macovei.

traian-basescu[1]

Nefiind doamna Pora, care în dorința de a demonstra tot timpul căt este de independentă și imparțială sare la „gâtul oricui” , Andreea Pora – Revista 22 – saptamanal independent de analiza ,am tăcut așteptând să văd ce urmărește președintele ales.
Președintele Traian Băsescu nu putea să riște, pedeliștii niciodată n-au fost prea încântați de criteriile de integritate pe care tot a încercat Monica Macovei să și le impună, și să declare sus și tare, votați reformiștii.
Elena Udrea, după umila mea părere , a fost cursa pe care le-a întins-o președintele ales foștilor colegi de partid.
Mesajul din seara de duminecă, cel cu Adio PD ! Adio PDL ! « Dictatura justitiei în niciun caz nu era adresat politicienilor ci nouă, celor care-l sprijinim pe președintele ales , electoratului băsist derutat și confuzat care tot aștepta de luni bune, dacă nu chiar de ani buni, despărțirea de PDL.
Mesajul ne era adresat nouă celor care nemulțumiți și scârbiți de actuala clasă politică am continuat să votăm cu PDL-ul pentru că în spatele său, așa cum electoratul pesedist în spatele PSD-ului l-a văzut pe Ion Iliescu, am gândit că este partidul pe care l-a condus.
Demonstrația a fost făcută pentru noi, electoratul fidel președintelui Băsescu, și Mișcarea Populară ne este tot nouă destinată.
Politicienii implicați și de o parte și de cealălată știau bine, noi doar o bănuiam, care este situația adevărată.
Ca urmare, de data aceasta, capcana pusă de Traian Băsescu s-a numit Elena Udrea și doar naivii sau cei de rea credință pot să-și închipuie altceva.

4 gânduri despre „Capcana Elena Udrea

  1. ola,draga mea,eu am ajuns la concluzia ca nu tot ce este sub sigla pdl sint pdl.pe care i-am votat,si pe care ii iubeste BASE,NUMAI UITATE SI PE multe bloguri de dreapta cine sint criticati zilnic pdl adevarati,inainte cum era de hulit BOC, care le-a inchis gura cu clujul,deci cine este criticata EU,MAI NOU MACOVEI INCLUSIV CA MULTI FAC SPUME ACUM IMPOTRIVA f undatiei lui BASE,CRITICINDUL SI PE EL.,Majoritatea presei de dreapta este liberala sint intelectualii care nu se regasesc in principiile lui cacareaza,desi eu am pretentie la acesti intelectuali care vor sa invie mortii sa le arate calea buna a liberalismului,ptr asta sint tocati zilnic pdl adevarati.Macar taranii incultii ,saraci sint cumparati cu faina etc,dar intelectualii cred ca sufera de inteligenta prea multa dau in laturi,ptr asta ti-am spus ca nu mai sint incintata de blog de dreapta.BLAGA seda ca vrea alianta cu liberalii dar de fapt este liantul lui felix,poti sa citesti pe DAN BADEA,CU ACTE DOVEDITOARE,PTR ASTA NU AI SA VEZI NICI-O DATA O PRESA DE DREAPTA ADEVARATA,ESTE DIFERIT BLOGUL LUI SARE,DB,ROMANICA CARE IMI PLACE COMENTARIILE DE LE FACE LA ARTICOLE.dAR DREPTACII O SA AIBE O MEGA SURPRIZA CIND VOR VEDEA PE CINE PULSEAZA base la prezidentiale,pupici plec la munca

    Apreciază

    1. Draga mea, eu aproape 10-12 ore pe zi fac matematică și de aceea nu am timpul necesar ca să citesc alte bloguri cu mici excepții. Nu te-am văzut la Nora Damian și să știi că mie îmi place mult de tot, link-ul său este http://noradamian.wordpress.com/2013/03/22/calea-grea-a-reformismului-vs-scurtatura-pecerista-a-celor-3-r/, prietenul Tibi, Sare , Dan Badea și Blue Sorin. http://romanicablues.wordpress.com/2013/03/26/sorina-matei-individul-ciutacu-este-in-opinia-mea-si-fara-pic-de-indoiala-un-jeg-uman/ și Politeia și …
      Serviciu ușor !
      PS
      De la ora 21 Băse’ la B1TV.
      Zici că Monica Macovei îl critică ? Cine ar fi fost, mulți dintre ei, dacă n-ar fi fost el ?

      Apreciază

  2. 1. Băsescu şi-a luat tot timpul rolul în serios … ca orice jucător, uneori merge la cacialma, alteori caută riscul … măcar aşa, de amorul artei.
    2. Alina Mungiu-Pippidi este OK din ce în ce mai rar .. de la o vreme obezitatea îi îneacă minţile
    3. Dacă era lupoaică, Elena Udrea era lupoaica alfa a haitei.

    Aproape pe lângă subiect…
    Îl aud pe cretinul de Ghişe … „Salariile care le.a tăiat Băsescu … blablabla ”

    Dă de înţeles că acum s-au dat salariile înapoi… Am o mare dilemă… cumva, la Cotroceni, în locul unde era Băse când tăia, este o altă persoană …

    Şi încă o dilemă. Dacă nu mă înşel, Ghişe este parlamentar….
    Oare n-ar fiu cazul ca cei care candidează la Parlament să facă un control psihiastric minimal?
    Te pomeneşti că limbricul are şi permis de portarmă …
    Da, se duce dracului ţara asta … în loc ca nebunii să stea la azil şi hoţii la puşcărie stau în parlament …

    Apreciază

    1. Dragă Sorin, când am scris rândurile acestea m-am gândit și la tine. Văd că nu te-ai supărat pe mine, ești inteligent ca de fiecare dată.
      Aseară , ascultându-l pe Băsescu am avut confirmarea că nu m-am înșelat.Pe la ora 21:50 a recunoscut, președintele ales, că ar fi vrut să o sprijine pe MM dar era conștient de rezultat prost pe care urma să-l aibă, asta pe deoparte , iar pe de alta că Elena Udrea a făcut mari progrese.
      Nu uita că pe unii din PDL, ca și pe alți politicieni din celelalte partitide, îi leagă mari afaceri dubioase gen BBV.
      Foarte frumos ai sintetizat, mi-a plăcut mult de tot cu ce-ai încheiat

      Da, se duce dracului ţara asta … în loc ca nebunii să stea la azil şi hoţii la puşcărie stau în parlament …

      By Blue Sorin

      Apreciază

Lasă un răspuns

