Cu multă înțelegere pentru tine, Țara mea , la mulți ani !

Eu n-am reușit să scriu ceva la fel de frumos. Pe mine mă îngrozește numărul celor necinstiți și , cu mari eforturi, m-am abținut să-mi exprim propria nemulțumire. Măcar azi de 1 Decembrie.

”Draga mea, Românie,
Am vrut să îţi urez de ziua ta, aniversară, sincerul şi căldurosul, „La mulţi ani”. Ştiu cât eşti de bolnavă, de aceea, mai bine îti urez multă sănătate, că asta este mai bună decât toate. Ai trecut tu prin mai multe gripe, prin cateva razboaie şi revoluţii, dar ai renăscut, sper să treci cu bine şi de criza economică şi financiară în care ne adâncim pe zi ce trece. De aceea îţi urez să înfloreşti, „ca merii, ca perii, în mijlocul primăverii”! Nu vreau să par patetică, dar eu chiar te iubesc! Îmi aduc aminte o propoziţie de pe la şcoala generală: „ţara noastră este bogată şi frumoasă” şi mă mândream când o rosteam pentru că la geografie am învăţat despre toate bogăţiile solului şi ale subsolului ţării mele; le ştiam pe de rost. Acum, chiar dacă a rămas numai cuvântul „frumoasă” din această propoziţie, eu te iubesc, aşa săracă, cum eşti!…..”

Continuarea o găsiți :

 http://anonymusgerula.wordpress.com/2011/12/01/o-altfel-de-scrisoare-de-1-decembrie/

Felicitări doamnei Vasilica Ilie pentru că a avut puterea s-o scrie și celui care ne-a încântat sufletul publicând-o, mihaibeltechi .

13 gânduri despre „Cu multă înțelegere pentru tine, Țara mea , la mulți ani !

  1. La multi ani ROAMNIA,tara mea scumpa si draga si iti doresc sa te faci bine ca dispui de multe resure naturale,si cite o lacrima si o floare din suflet ptr toti care si-au dat viata ptr tine ROMANIA sa dainui in timp.

    Apreciază

Lasă un comentariu