Sorin Ovidiu Vântu, pentru că rămâne în arest, nu mai poate să hotărască cine ne va fi președinte

  Nu am fost păcălită în niciun fel de domnul Vântu .  Nu mi-a plăcut însă faptul că a vrut să determine prin manipularea telespectatorilor postului Realitatea Tv alegerea președintelui României. Obrăznicia jurnaliștilor de la acest post mă irită zilnic, clipă de clipă. În acest moment, sunt obraznici cu premierul țării. Premierul României nu a furat , nu a înșelat pe nimeni și, ca urmare, nu cred că este normală o astfel de atitudine a angajaților de la Realitatea .

 O, știu că SOV nu mai le este patron dar obiceiurile proaste nu se schimbă peste noapte.

Pot să înțeleg că un om se aruncă de la balcon,  pot să înțeleg că un bugetar căruia i s-au oprit bani din salariu devine nervos și obraznic, pot să înțeleg un lider de sindicat,  care până la proba contrarie este sărac și cinstit, ce spune gogomănii dar,  îmi este foarte greu să înțeleg tupeul jurnaliștilor care au sperat,  așa le-a spus SOV , că au puteri nelimitate și că de fapt ei sunt adevărații politicieni ai țării.  Ei fac și desfac. Dar să revenim la domnul Sorin Ovidiu Vântu.

Eu nu am să fiu în stare să fac o analiză mai bună decât veți putea citi