De ce sunt luate șireturile și sutienul, vă faceți că nu știți ?

Ne facem că uităm cauza pentru care sunt luate de la deținuți șireturile și … sutienul. Ca să nu procedeze precum fostul premier Adrian Năstase care avea în casă muniție cât să ucidă… dar asta-i altă poveste. Cred că mai degrabă s-a simțit jignită dar sunt   convinsă  de faptul că  umilințele vor continua iar ea trebuie să le accepte. Acesta este sistemul în care trăim, România reală cu oameni care vor  să fie ridicate spânzurători în piața publică și să asiste la moartea dușmanilor lor imaginari.

Au sărit toți bărbații cheli, exagerez pentru că eu doar pe Bolcaș l-am văzut la televizor   dar sunt convinsă că or mai fi fost și alții, să se mire de faptul că Elena Udrea ar fi vrut să -și usuce părul cu feonul din dotarea ei bănuiesc. Doamne, ce pudici au devenit cu toții !

10247493_557581371011623_7504752357638222281_n[1] În schimb vor ca noi să le vorbim elevilor noștri, ca diriginți, despre educația sexuală !

Nu cred că s-a victimizat vreun moment Elena Udrea. N-a povestit de mâncarea proastă din care fură toți , de la director până la ultimul guardian,  n-am fost în pușcărie dar în schimb am mâncat în spitalele României, n-a povestit de patul de fier  gen cazarmă, de așternuturile rupte și păturile pline de murdărie dacă nu și de microbi.

( Tot experiența din spitale mă inspiră să-mi imaginez tot felul de gândaci mișunând pe întuneric ca în Spitalul Județean Prahova.  Singurul spital unde am mâncat decent a fost acum doi ani în Spitalul Orășenesc Vălenii de Munte  datorită faptului că actualul primar, domnul Florin Constantin stă cu ochii pe ei, prietenii știu de ce. Îl laud cu toate că este PSD-ist, sunt mai corectă decât  deontologii nostril.)

Ar fi ales să pozeze în victimă dacă apărea după zilele din arest neîngrijită, murdară și plânsă. Nu a încercat să se sinucidă, mai mult chiar, a dorit să păstreze aceeași imagine de femeie frumoasă. A ales  calea grea a înfruntării și pentru asta nu o puteți ierta.

PS  Apropos, toți cei care își duc copiii să se joace în parcuri, la noi în Văleni de Multe  sunt mai multe, ar trebui să-și amintească că datorită Elenei Udrea le au.  Pentru cine nu știe de 23 de ani avem doar primary PSD în Vălenii de Munte.

PPS  Am citit  Sutienul doamnei Udrea (Opinii) și cum era normal m-am înfierbântat. Al cui minister a fost ministru

Elena Udrea ? A fost șef peste penitenciare de este vinovată ea de ce se întâmplă pe acolo ?

Varianta nouă a„ n-a mâncat salam cu soia” este nu a folosit feonul. Doamne, mă sperie numărul de like-uri!

mama mea s-a nascut intr-o familie de tarani din satul dochia, judetul neamt. 5 frati, bunica statea acasa sa ii creasca, bunicul era padurar. mama a invatat carte stand cu vaca pe camp. a intrat la facultate si a ajuns, cred eu, una din cele mai bune si respectate profesoare de romana din baia mare, la un liceu de elita. numai pe munca ei – o moldoveanca intr-un oras din ardeal. nu a folosit niciodata foehnul.

Vezi mai mult

3 gânduri despre „De ce sunt luate șireturile și sutienul, vă faceți că nu știți ?

Lasă un comentariu