M-am enervat, de ce avem SRI ?

Mi  se  tot arată la televizor sumele uriașe, milioane euro, care s-au plimbat de colo- colo.  O fi sau nu adevărat asta e o altă poveste pentru că nu am văzut înregistrarea „caltaboșilor”.

În aceea perioadă,  în care aveam tăiat   salariul cu mai mult de 25% ,   să mânânc o pâine pe zi mi se părea un lucru grav . De altceva nu putea să fie vorba  pentru că  aduceam   un prejudiciu uriaș  bugetului familiei. Și,  cu toate astea mi-am ținut toate orele ca și cum aș fi fost plătită integral.

Poate, pentru cei din structuri nu a fost o situație la fel de sinistră tăierea salariilor  dar în mod sigur  n-au fost  motivați să-și facă datoria.

Au lăsat ca  toate aceste fapte să se petreacă   sub privirile lor. Mă refer  la  domnul Maior, la   generalul  Coldea și al tuturor SRI-iștilor din România care n-au fost în stare să eradicheze nici măcar mafiile  legumelor și florilor  din piețe.

Vă întreb, ce mama dracului făceau oamenii ăștia ? Se uitau la stele ?

De ce nu l-au anunțat pe Daniel Morar dacă pe președinte n-au putut  pentru că nu aveau încredere în el ? Sau acum ne îndoim și de integritatea sa ?

Îmi pare rău că  nu vă întrebați de ce nu sunt chemați în fața Parlamentului acesti cetățeni să ne explice pentru ce nu și-au făcut meseria cum trebuie .

De ce avem SRI ? Să meargă la serate ?

Lasă un răspuns

