Evadarea

„ Să nu stai la discuții cu ceilalți colegi ! Să păstrezi o distanță ! Dacă vrei să bei totuși o cafea eu zic să mergi în birou la Nuțica. E o fată bună.”
„ Să nu te urci în ocazii ! Să iei doar autobuzul! A, și vezi ce vorbești și cu cine.”
„ Nu te îmbrăca în fustă, știi doar că ești sensibilă. De ce te-ai rujat ? Te întâlnești cu cineva anume ?”
„Ți-ai pus pălărie ? E clar, te întâlnești cu cineva ! Unde sunt vremurile de odinioară când femeile umblau modest îmbrăcate și cu o bonetă pe cap ?”

800px-1822-Millinery-shop-Paris-Chalon[1]

„Ești nepăsătoare la tot ce-ți spun, tu nu mă mai iubești !”
„Nu te mai recunosc! Unde este sfiala de altădată ? Unde ți-e freamătul iubirii ? Vorbești cu necunoscuți ? ”
„ Ți-am șoptit nu ți-am urlat în urechi cum faci tu acum. Să nu întârzii ! Seara este periculos să circuli pe străzi. ”
„Am făcut noapte albă din cauza ta iar tu ai dormit neîntoarsă. Nici ciripitul de păsări nu te mai deranjează, oare ce faci când sunt eu plecat ?”
„Nu voiai să urci un deal iar acum vrei să mergi pe creste abrupte ! ”
„E o taină pentru mine, la ce te tot gândești ? ”

646x404[1]
– Vă bătea ?
– Nu, nicidecum.
-Vă vorbea necuvincios ? Vă înjura cumva ?
-Nu, niciodată !
– Cunoașteți să fii avut vreun dușman ?
– Nu, imposibil !

poze_pisici_44[1]
Paloma, nu o chema astfel dar așa îi plăcea ei să i se spună pentru că numele ei de botez nu i se părea că o reprezintă, întredeschise ochii, își văzu motanul adormit leneș pe pieptul ei, și se bucură, ca de fiecare dată în ultimile luni, de libertatea la care nu mai sperase în anii din urmă.
„ Oare care-o fi masculinul de la Elodia ? ” Era singura întrebare pe care și-o punea de fiecare dată când își amintea de viața ei trecută.
„ Până la urmă, a fost bun obiceiul acesta de a ține secret orice amănunt ! Nimeni nu a știut că ei doi au plănuit să meargă în munți ca să facă plimbări romantice! ”
Și-a întins picioarele în pat, având grijă să nu-și deranjeze motanul, și-a adormit cu un zâmbet enigmatic pe chip.   ne-a propus să evadăm și noi am urmat-o conștiincioși.

1. tibi 2. anacondele
3. La Fee 4. cita
5. cita 6. incognito
7. Dictatura Justitiei 8. Scorpio
9. dor 10. Evadarea