Lovitura de grație dată opoziției de către președintele Traian Băsescu

Președintele Traian Băsescu, ca întotdeauna, știe ce vrea poporul să audă și să vadă realizat
Nu se uscase bine cerneala, în urma hotărârii Curții Constituționale cu privire la legalitatea alegerilor prezidențiale din 2009, că opoziția începuse să amenințe cu o nouă suspendare a președintelui Traian Băsescu.

Președintele României a tăcut.

Criza nu avea cum să ne ocolească și, erau necesare luarea unor măsuri drastice, care nu aveau cum să fie pe placul cetățenilor. Nimănui nu-i convine să i se diminueze un drept câștigat fie că este salariu fie că este pensie.

Președintele și-a asumat măsurile drastice pe care urma să le ia guvernul.

Liderii de sindicat, beneficiari a unor foloase necuvenite, averile uriașe dobândite din salariile mizere de bugetari nu pot avea altă proveniență, au început să instige la revolte . Polițiștii și militarii, învățați cu un regim special de-a lungul anilor, au fost cei mai agresivi . Au uitat că poartă o uniformă militară, că drapelul țării trebuie respectat și că mulți români au luptat desculți, dezbrăcați și nemâncați pentru Patrie.

Românii cinstiți, ce trăiesc doar dintr-un salariu și care cunosc că acesta nu se lungește ,, precum elasticul “, au mormăit în barbă o înjurătură și s-au mulțumit să stea în fața televizoarelor. Nici prostia, nici lenea , nici lașitatea sau lehamitea nu i-a oprit, așa cum în mod intenționat greșit s-a afirmat, ci bunul simț al gospodarului care știe că unele realizări se obțin cu sacrificii. Au înțeles că destinul lor a fost să trăiască în aceste vremuri grele. Cei care și- au amintit de lecțiile din școală, despre criza din 1929-1933, au fost bucuroși că nu am ajuns în pragul unui nou război mondial, conflagrație care ar fi secerat vieți nevinovate și nu doar niște venituri.

Opoziția a fost dezamăgită de poporul din care face parte și, pentru că nu au putut ,, scoate castanele din foc cu mâna sindicaliștilor “, în 2011 au început să amenințe din nou cu suspendarea președintelui Traian Băsescu.

Președintele României a tăcut în continuare.

,,Tonomatele “ însă au fost vocale , fiecare frază a lor fiind în legătură cu ,, dictatorul Băsescu” și ,, cenzura din România”.

Ieri, 1 iunie 2011, președintele României a vorbit .
Ieri, prin prezentarea proiectului de modificare a Constituției României, președintele Traian Băsescu s-a adresat nouă, celor care muncim în mod cinstit și care știm să prețuim și să drămuim bugetul familiei noastre.

S-a adresat nouă, celor care ne-am săturat să-i vedem pe toți infractorii cu gulere albe , politicieni, magistrați, polițiști, vameși, prefecți, președinți de consilii județene, primari, cum ne sfidează din mașinile lor ,, bengoase”, cu doctoratele lor cumpărate,  cu vilele lor uriașe,  cu cavouri ce nu le aparțin , cu bonele lor străine, cu odraslele lor prost crescute și, mai ales, cu indiferența lor față de viitorul acestei nații.

Ieri, 1 iunie 2011, președintele României a vorbit și a vorbit bine.

Niciun politician, care ne susură vorbe dulci plăcute auzului, nu ne va face să renunțăm la șansa de a vota o Constituție revizuită care să–i responsabilizeze pe factorii de decizie fie că aceștia sunt politicieni, miniștrii sau doar magistrați.

Niciun politician, nu ne va determina să ratăm această șansă de a-i vedea pe cei care au adus această țară în paragină, în timp ce averile lor creșteau exponențial, judecați și condamnați.

21 de gânduri despre „Lovitura de grație dată opoziției de către președintele Traian Băsescu

  1. Acum se spune că musai nevoie mare, guvernul Boc trebuie să plece. Aşa, pentru că nu face reformă cum trebuie.
    Un … opozant zicea zilele trecute că ţinta opoziţiei este suspendarea lui Băsescu. Da, atât, dacă zicea că suspendarea lui Băsescu ar fi doar o etapă pentru a putea repune România pe picioare părea logic cât de cât.
    Interesant e că această ţintă o aveau şi înainte de criză. Poate aşa se şi explică lipsa unui program. Să zicem că reuşesc să îl demită pe Băsescu. Bun. Şi dup’aia? Lumea va reveni măcar la veniturile de la finalul guvernării Tăriceanu? Poate, dar ar trebui să se observe ceva. Acum există … conturi care s-au cam golit şi care vor trebui realimentate. Deci eventualele beneficii crescute nu vor merge către populaţie ci spre a stinge „foamea” celor de prin PSD, PNL, PC şi a amicilor lor. Populaţia? Pe la alegerile următoare …
    De asemenea mai trebuie văzut un aspect: La finalul guvernării Tăriceanu deşi cu sporuri şi prime, bugetarii primeau mai mult decât acum, comparabil cu ceea ce primeau omologii lor din Vest era foarte puţin. A „duduit” atunci România? OK. Întreb, de ce a trebuit să zicem să se taie din salarii de 1000 de lei să zicem şi nu din salarii de 2-3000 de euro? Pentru că salariile nu erau de 2-3000 de euro… Unde era bunăstarea ca rezultat al „duduielii”?

    P.S. Nu „tonomate” ci „tonomate premiate”…

    Apreciază

    1. @Blue,
      Tăriceanu ne-a mințit fără rușine.
      Când el afirma că,, duduie „economia cunoștea faptul că banii de fapt proveneau de la căpșunarii ce munceau în statele din vest, în care chiar ,, duduia „economia.
      Când președintele s-a opus măririi pensiilor pentru că nu erau sustenabile, din nou, a spus că nu este adevărat și că există bani.
      Când în State se vindeau vilele pe un dolar ne-a liniștit cum că la noi nu o să ajungă criza.

      Mie îmi este necaz pentru faptul că am avut încredere în premierul României și cu toate că aflasem cu ce se confruntă turcii, era 2007-2008, am făcut un împrumut la bancă.

      Președintele Traian Băsescu este cu mult schimbat față de perioada când era doar ministru sau primar. A devenit foarte responsabil și cred că de fapt asta îi sperie.
      Nu vrea să procedeze precum Iliescu care a știut și a consimțit toate ilegalitățile făcute de către colegii săi de partid. Constituția a fost în așa măsură scrisă ca să îi facă scăpați.

      Ai dreptate! Am uitat. Le voi spune de azi “tonomate premiate” .

      Apreciază

    2. Şi noi …care spargem seminţe în faţa teveurilor, am făcut HAP, am muşcat !…şi am sărit pe credite. Ei , nu toţi! Cel putin eu n-am făcut acest pas şi de aceia nu mă doare capul şi nu m-a durut când am pierdut 25% la leafă. Sigur, nu m-am bucurat, dar am trecut mai uşor decât cei datornici. Am avut invăţăminte de la jidani ..care au trecut din gură-n gură de au ajuns la mine şi s-au fixat bine în creier 😉

      Apreciază

      1. Dumnezeu m-a apărat. A terminat fiul meu facultatea în 2009 și îmi dă lunar milioanele oprite de către guvern. E adevărat că banii i-am investit în apartament. Nu am cheltuit banii aiurea.

        Apreciază

  2. Se vede ca esti nascuta mai recent…
    Prima amenintare cu suspendarea prezidentului Basescu, dateaza, hat, din decembrie 2004 . Ea a fost emisa de „eminenta maronie” a PSD, dl. Adrian Nastase. Imi aduc aminte cu exactitate…

    Apreciază

    1. Mi-ar place să fiu născută mai târziu. Am uitat de decembrie 2004 pentru că la acel moment am crezut că sunt vorbe în vânt. De altfel eu l-am votat pe Băsescu pentru eram pro Stolo. Adică liberală. Cum se schimbă toate!

      Apreciază

  3. Am revazut textul (ian 2005) pe care l-am postat in „zorii” blogarelii. De fapt ilustrul prefosor(AN) voia sa sesizeze Curtea Constitutionala.
    ……………………………………………………………………………..
    „Ori, domnule Presedinte, domnule Prefosor, Docenta voastra… stiti mult mai bine decat subsemnatul in ce consta nobila misiune a Curtii Constitutionale. Si cit de greu poate fi sesizata, gratie domnului mai sus pomenit… Daca se intimpla sa va scape, ma vad silit sa va reamintesc…

    Misiunea Curtii e aceea de a face sa se puna in acord legile (acte normative, in general) cu textul Constitutiei.

    Este drept, in mod exceptional, aceasta Curte se poate ocupa si de comportamentul persoanei ce ocupa, temporar, scaunul de Presedinte al scumpei noastre Republici… Insa numai in cazuri extrem de grave, limitativ prevazute chiar in textul Constitutiei. Ca doriti sa transformati onorabila Curte intr-o judecatorie de Ocol, se vede de la distanta…

    Nu-mi imaginez sa nu aveti cunostinta de texte… Stiti, premiza majora…premiza minora…concluzia… O atit de grava contorsionare a concluziilor, a logicii, pentru o miza, presupus importanta pune sub semnul intrebarii nu numai docenta dv… ci chiar decenta. Ce indreptatire morala ar putea avea un asemenea personaj ce se joaca de-a mito coto cu institutiile statului, cu aerul unui niznai inocent si precar alfabetizat, de a ocupa o functie atat de inalta in stat? De onoare nu ne putem permite sa vorbim… Ar fi un pacat sa cuvantam de funie in casa spanzuratului…

    Aveti o vechime respectabila de functionar si inalt functionar al statului. Cu neputinta sa nu fi auzit de zicerea, foarte populara printre onorabilii practicanti ai acestei vechi profesii, potrivit cu care mortii se ingroapa cu pamant si vii cu hartiile… Grija mare la hartii…”

    11 ianuarie 2005

    Cu putinul respect ce mi-a mai ramas,

    GIGI AMARU

    Articol disponibil la adresa: http://www.clipa.com/a1187-SCRISOARE-DESCHISA-DOMNULUI-ADRIAN-NASTASE.aspx

    Apreciază

  4. Nu cred ca liderii de sindicat au instigat,altfel nu-si mai luau folosele necuvenite.Manifestatiile au fost foarte slabe.Ziceau ca aduna 100.000 de oameni si au strand doar 25000.

    Apreciază

    1. Se mai deșteaptă și masele . Greu dar se mai întâmplă.

      În noiembrie 2008 eram pregătiți de grevă generală și în dimineața în care trebuia începută ne-au anunțat că se sistează.

      În mai 2009 s-a întâmplat la fel.
      Liderii de sindicat au obținut pentru ei personal foloasele , noi am fost doar masa de manevră.

      Apreciază

Lasă un comentariu