„ nu stiu ce va costa sa ma treceti ”

Oare în toate școlile elevii promovează fără să vină la școală și fără să învețe?

Aceasta este întrebarea pe care vreau să i-o adresez domnului ministru al educației, domnul Mircea Dumitru , și sper ca vreodată să primesc și un răspuns.

Trăim într-o țară în care un premier și nu știu câți alți demnitari au obținut titlul de doctori fără a „transpira ” muncind să studieze ci copiind pur și simplu după alții. Vreau să se facă o diferență clară între a plagia, adică a fura idei pe care autorul să le îmbrace în propriile cuvinte, și a copia cuvânt cu cuvânt dintr-o altă carte.

Ne mai miră cumva faptul că profesorii copiază la examene, plagiază sau copiază la lucrările de grad I ?

Îmi pot permite să scriu despre acest subiect deoarece mi-am scris singură toate  lucrările studiind zeci sau sute de ore.

Titlul reprezintă un citat din ultimul mesaj primit de mine de la o elevă pe care vineri 2 septembrie 2016 comisia a  declarat-o repetentă în urma examenului de corigență.

„ Doamna profesoara , vreau sa va multumesc frumos pentru efortul pe care la.ti facut de a ma trece clasa la materia dumneavoastra.Ieri ati dovedit ca sunteti o doamna cu suflet mare chiar daca la prima vedere pareti mai severa .Sper ca pe parcursul orelor pe care le vom face anul accesta sa nu mai intanpinam probleme si o sa.mi dau silinta sa invat sa fiti multumita in privinta mea ca sa nu mai repetam acceasta experienta nu tocmai placuta Va multumesc inca odata si cu tot respectul pentru dumneavoastra va urez o zi buna . ……………”  

Nefericită, pentru că nu a promovat examenul de corigență își schimbă imaginea

Nefericită, pentru că nu a promovat examenul de corigență își schimbă imaginea

Era mesajul primit de mine pe 04.09.2015 13:05  și copiat de mine cu copy-paste de pe facebook de la mesajele mele private.

Mă hotărăsc să-i răspund pe data de 23.09.2015 16:46  

„ Am văzut mesajul de mult și m-am tot întrebat, dacă tot îți par severă de ce nu înveți ?”

„ Domna profesora nu va privesc ca pe o persoana de care sa.mi fie frica de dumnaviastra ca sa pot invata stiu ca dumneavoastra apelati la tot felu de metode sa ne faceti sa invatam insa eu nu pot mi.se pare foarte grea materia ,asta nu inseamna ca sunteti un om rau.la asta m.am referit .va multumeac din tot sufletul ca ma.ti trecut clasa si o sa va multumesc toata viata deja am 18ani si imi doresc macar 10clase sa pot face ”  îmi scrie ea la data de 23.09.2015 16:46

Ce face eleva noastră ? Lipsește de la școală frecvent, nu învață nimic, nu-și face temele dar în schimb roagă diverse persoane, din medii foarte diferite, să mă determine să o promovez fără niciun efort intelectual din partea ei.

Nu se prezintă la data fixată pentru elevii de clasa a X a. Mă gândesc cu bucurie  că în luna august va învăța pentru examenul de corigență care era fixat pentru  vineri  2 septebrie.

Când déjà se terminase ora și jumătate, cea  în care s-a dat proba scrisă de către toți ceilalți elevi corigenți,   ajunge și ea la examen.

Foarte ocupată eleva noastră  cu studiul matematicii !

Foarte ocupată eleva noastră cu studiul matematicii !

Înțelegătoare, comisia de examen îi permite și ei să dea  proba scrisă. Nu scrie aproape nimic și primește nota 2.

Pentru a mă scuti de nervii pe care mi-i  provoacă conducerea  Liceul Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu” – Pagina oficiala    o rog pe președinta comisiei de corigență să fie prezentă la examinarea respectivei eleve la proba orală. Aceasta se ridică și pleacă din examen recunoscând că nu știe pentru că nu a învățat nimic.

Astăzi, 6 septembrie 2016, primesc la ora 16:43    primesc următorul mesaj:

„va multumesc ! nu stiu ce va costa sa ma treceti va doresc asa cum eu m.am chinuit un an de zile sa pot veni la sc . asa sa va chinuti si dumneavoastra toti profesori au inteles … nu iteleg ce aveti cu mn nu v.am jignit niciodata sau v.am jignesc ati avut ceva personal de la inceput cu mn . astai nu mai pot face nimic multumesc !”

„deranjat”

Ce ziceți ? Ce au înțeles toți profesorii și eu nu am priceput ? Au promovat-o cumva fără să învețe? Doar pe înțelegere?

Mă blesteamă cumva pe mine pentru că ea nu a învățat?

4 Comentarii

Doamna Carmen, raman impresionat de cele scrise de dumneavoastra. Cum este posibil ca nivelul de invatare a elevilor si in special a celei din cele scrise mai sus poate sa fie atat de jos, cu toata silinta pe ati depus-o ca sa invete aceasta carte ? Se vede clar ce inseamna o conducere politica in scoala, pe care ati denuntat-o mereu ! Pe vremea mea era rusine sa treci prin fata invatatorului, profesorului si mai ales sa nu inveti cel putin pentru a putea trece clasa. O zi buna va doresc !

Apreciat de 1 persoană

Domnul Tony, politica statului român este de a avea un popor cât mai prost pentru ca să-l manipuleze cu ușurință. Un om care știe matematică nu poate fi dus de nas cu ușurință.

Apreciat de 1 persoană

Doamna, aveti mare dreptate in cele ce afirmati. Dupa „evenimentele” din Decembrie 1989 asta sa dorit si asta se urmareste in continuare. In definitiv ce am castigat de 26 ani ? Nimic ! In loc de dinozaurii batrani al comunismului, care totusi, mai aveau o mica decenta, au venit fii si nepoti acestora care te sfideaza cu luxul afisat si conturi grase in strainatate. Si-au infiintat posturi tv care te mint in fata iar prostimea saliveaza la emisiunile de cea mai proasta calitate. Apoi, la asa un popor asa conducator ! Trezeste-te romane !

Apreciat de 1 persoană

Domnule Tony, românul, care doarme, nu se mai trezește!

Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

