Putregaiul din adâncuri !

Vedem mereu cum sunt ridicați tot felul de politicieni de către  Direcția Națională Anticorupție , am impresia poate mă înșel, că doar  o „ anumită parte ” a lor,  și  nu toți corupții așa cum ne-am dori noi cu toții.  14021671_1192508107438695_1115295006519996240_n Putregaiul, ca să nu-i zic flagelul, a cuprins toate straturile societății. De la cele mai mărunte firme care fac evaziune fiscală, la instituții ale statului care fac „ afaceri preferențiale” cu anumite firme private cu contracte scrise  sau nu.  

La sfârșitul anului școlar 2014-2015

La sfârșitul anului școlar 2014-2015  

La sfârșitul anului școlar 2015-2016

La sfârșitul anului școlar 2015-2016

              Aflând astăzi cum se scurg informații din Inspectoratul Scolar Judetean Prahova , cum directorul nostru, al  Liceul Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu” – Pagina oficiala      află imediat ce se întâmplă pe acolo, mi-am amintit de faptul că la fiecare sfârșit de an școlar o firmă particulară, aceeași an de an, vine în școală și le prezintă robe  elevilor noștri , cu celelalte accesorii, le face fotografii și albume. Mă întreb  și eu, faptul că profesori și elevi suntem scoși de la  cursuri  în mod obligatoriu, chiar dacă se întâmplă în orele obiectelor de bacalaureat,  pentru a alege  culoarea eșarfei ce se pune peste togă, ce fel de album de sfârșit de ciclu preferă ei, o afacere foarte profitabilă și în mod sigur prefențială, nu se numește cumva mită mascată pentru  favorurile făcute de către persoana sau persoanele din  Inspectoratul Scolar Judetean Prahova ?   Există contracte scrise pentru închirierea robelor, pentru fotografiile  sau albumele de fotografii , sau este evaziune fiscală adică o faptă penală? PS Eu cunosc persoana, dumneavoastră o știți? PSS Parafrazându-l pe director, poate vreun coleg, părinte , elev sau om de bine să-mi spună că a văzut contractul încheiat de firma cu robele? 

Lasă un răspuns

