Draga mea directoare, păcat, ai devenit ceea ce altădată disprețuiai !

Te-am remarcat abia în momentul în care amândouă am fost zdruncinate de imaginea unei colege care plângea în hohote. Eram total dezorientată, nu înțelegeam de ce urlă directorul, mă refer la fostul manager al  Liceul Tehnologic Agromontan„Romeo Constantinescu” – Pagina oficiala

, ce „ crimă ” săvârșise aceea ființă delicată și neajutorată ce plângea de i se scuturau hainele pe ea, paltonașul ei roșu.

Te-am apreciat pentru faptul că nu te bucurai la 1 leu de la mine, seara târziu în noapte când ni se terminau orele de curs,  aveai grijă să mă iei și pe mine cu mașina.Eu nu sărăceam, tu nu te îmbogățeai, dar  te-aș fi disprețuit cumplit dacă te-aș fi văzut de o lăcomie din aia meschină, măruntă, de găinar.

Te-am respectat în momentul în care te-am văzut plângând de fericire. Un elev de-al tău, nu-mi amintesc dacă era un băiat sau o fată,  ajunsese olimpic pe țară. Erai o profesoară adevărată,  nu una care se ascunde în clasă fericită de faptul că întreaga clasă i-a fugit de la ore și poate să stea degeaba și să fie plătită pentru asta.

N-am vrut niciodată să știu dacă și tu ai complotat împotriva fostei conduceri.

Poate pentru că  în lumea asta plină de oameni mizerabili simt nevoia și eu, uită-te pe facebook și o să vezi o mulțime  care se iluzioneză ca și mine, să cred că mai există oameni care merită respectați.

Pe actualul director l-am disprețuit de la început.

Ciorna relamației anonime împotriva directorului Cursaru

Ciorna relamației anonime împotriva directorului Cursaru

Un dascăl care se folosește de proprii elevi, pe care îi învață să fie delatori dându-le sfaturi cum să scrie anonime ( unde și cui să le trimită) , ca să ajungă în locul celui pe care l-a săpat nu merită nicio considerație.

Complotiștii i-au dat elevului  adresa unde trebuia trimisă anonima

Complotiștii i-au dat elevului adresa unde trebuia trimisă anonima

Mă uitam la colegii mei cât erau de încântați de faptul  că o conducere fusese schimbată cu o alta. Nimeni, din cei care vorbeau cu mine, nu se întreba dacă este moral ceea ce făcuse fostul lider de sindicat al liceului , susținut de sindicalistul Ion Duță, actualul director.

În timp ce colegii mei vedeau în actualul director un om amabil și politicos eu  descopeream  viclenia sa mieroasă.

Ajuns director a  crezut că funcția  de manager  îi conferă  o putere nemăsurată sperând că astfel o să -și   amăgească   ego-ul    rănit de învățător   ratat,   că  o  să-și    trateze frustrarea că    niciodată  , dar niciodată,  nu o să fie   un intelectual adevărat indiferent ce mașină „ bengoasă ” o să-și cumpere.

Draga mea directoare,  „toți dușmanii tăi  ”,  adică  toți cei pe care îi suspectezi  ca fiind  în stare să te „ sape” , te-am admirat pentru modul în care  ai muncit neobosit  pentru ca toate evenimentele fundamentale pentru bunul mers aș școlii să se desfășoare  „ ca la carte”.

Niciunul dintre cei cu care te „ lupți” tu acum , cei care vorbesc cu mine, nu sunt amică cu toată lumea, nu ar îndrăzni vreodată să nu-ți recunoască meritele. Oamenii adevărați au fairplay ! Tu știi ce înseamnă această noțiune ? Mi-e tare teamă că  nu mai știi.

Draga  mea directoare,  nu toți suntem  lipsiți de caracter  precum omul pe care-l susții fără nicio  limită și , poate,  niciunul dintre noi nu am „ abuza ” de o femeie.   984214_583473628360169_854385_n

Draga mea directoare, ați încercat să mă izolați, nu vi s -a  realizat  dorința  deoarece unii dintre colegii noștri au coloană verticală și atunci ați mers din greșeală în greșeală.

Ați atacat, ați calomniat, ați atacat.

Nu toți profesorii   din școală sunt nevoiți, pentru că nu-i aveți cu nimic la mână,  să vă „lingă picioarele ” sau  să-i „ toarne ” pe ceilalți  colegi așa cum procedează   protejații voștri .  

Dar   voi nu aveți nevoie de persoane care să se dedice meseriei de profesor pentru că în fiecare vedeți un posibil contracandidat la funcția pentru care voi sunteți în stare să faceți orice compromis moral.

De aceea îi lăudați și promovați exact pe aceea care nu merită.

Dacă tu, nu te înțeleg oricât mi-ar spune toți, vrei să-ți sacrifici  tinerețea muncind  pentru ca  directorul să se împăuneze cu o funcție pe care nu o merită din niciun punct de vedere,  vreau să știi că eu nu o să admit niciodată să fiu „ călcată în picioare ” de un impostor , plin de defecte , faptul că nu-i place să muncească este un defect,  și vicii, marii băutori intră în această categorie,  și asta doar ca tu să fii fericită.

Draga mea directoare, să știi că   niciodată  nu voi complota , așa  cum a procedat omul la care te închini tu, pentru că eu și  oamenii cu care dialoghez  avem  caracter și stimă de sine.

Draga mea directoare,  te-am  respectat  pentru faptul că ai un  IQ ridicat , slăbiciunile  țin de inteligența emoțională,  dar  oare tu nu confuzi cumva dreptul la liberă exprimare cu un complot?

Murdăriile srise în anonima trimisă ministerului și datorită căreia ați ajuns directori

Murdăriile srise în anonima trimisă ministerului și datorită căreia ați ajuns directori

Te-ai gândit vreo clipă că o persoană care vede dușmani  în fiecare dintre colegi s-ar putea să sufere de ceva anume ?

Draga mea directoare, m-aș disprețui singură dacă aș semăna cu cei care aruncă cu lături în ceilalți  pentru a le lua scaunul.

Eu doar mă lupt pentru demnitatea mea. Nu o să admit niciodată să nu mi se recunoască eforturile pe care le fac pentru educarea unor elevi în spiritul muncii corecte, cinstite.

PS Domnul inspector general școlar al  Inspectoratul Scolar Judetean Prahova   m-a întrebat dacă am probe pentru ce susțin.

M-am gândit și știu cum pot demonstra faptul că directorul școlii a luat bani nemunciți timp de un an, mă refer la clasa de postliceeală și tu, draga mea directoare,  l-ai acoperit , nu cu prosopul cum face el în fotografie, ci fiind complice la niște falsuri intelectuale.

Veți afla dacă mă dați în judecată.

PSS Până atunci afirm  în continuare că persoana care chiulește cel mai mult în  Liceul Tehnologic Agromontan„Romeo Constantinescu” – Pagina oficiala  este chiar directorul nostru ,  întrebându-mă dacă domnul primar al orașului Vălenii de Munte , domnul Florin Constantin   cunoștea „ mașinațiunile ” puse la cale de către omul pe care-l susții necondiționat ?

Lasă un răspuns

