„ Nu e vina mea ! De ce trebuie să am eu atâtea probleme când eu nu fac decât să respect legea ? ” I

Ce frumos vorbește domnul director ! Cine îl aude speră el, urlă cu ușa biroului deschisă larg ca să fie sigur de faptul că secretarele, cele două prezente, administratorul liceului, economista de la etajul I, directoarea adjunctă și cu mine, dușmanul său de moarte, îl și crede.

Săptămâna trecută, miercuri 3 august,  eu plecasem deja din școală, oare tot așa urla prin biroul său atunci când îi explica părintelui   elevului OM relația sa cu mine ?

Om serios, privatizat, acesta a priceput imediat mesajul directorului nostru.A înțeles  că managerul instituției  nu poate să-și exercite principala pârghie al  funcției sale  de director, aceea de a mă obliga pe mine să promovez elevii care nu învață.

Și pentru că a înțeles foarte bine că eventuale atenții nu au folosit la nimic, fac și eu presupuneri, nu știu sigur, pentru că doar astfel se explică de ce a stat omul liniștit cu toate că fiul său avea 3 pe linie și o sumedenie de absențe, m-a sunat pe mine. De fapt convorbirea cu domnul O m-a condus către astfel de presupuneri.

Un băiat necăjit! Profesoara nu a înțeles că integralele sunt grele!

Un băiat necăjit!
Profesoara nu a înțeles că integralele sunt grele!

„Alo!”

„Bună ziua !”

„Bună ziua! Cine sunteți dumneavoastră ? ”

„Sunt tatăl elevului O . Doamna profesoară, nu se mai poate face ceva? Nu mi-l lăsați repetent! ”

„ Domnul O, băiatul dvs. A dat ieri examenul pentru încheierea situației școlare, pentru că altfel media nu era „legal constituită” iar astăzi s-a prezentat la examenul de corigență. Nu a învățat nimic, ba l-am prins cu o copiuță. ”

” Da, doamna profesoară , faceți-+vă milă, faceți ceva! ”

„Domnule O, nu am ce să fac. El nu a învățat nimic tot anul și a și chiulit. De ce nu v-ați interesat tot anul ? ”

„ Am venit doamna profesoară de mai multe ori și am vorbit cu domnul director.”

„Domnul director nu este profesor de matematică, la matematică era corigent.”

„ Doamna profesoară faceți ceva și treceți-l !”

„Domnule O, nu pot, e caz de pușcărie!”

„ Sigur, se știe că sunteți cea mai dificilă din școală, că nu se înțelege nimeni cu dvs. Mi-ați lăsat băiatul repetent pentru că nu-l suferiți pe domnul director!”

Pentru că nu –mi dau seama ce lăgătură au integralele cu direcțiunea liceului, n-am știut că tatăl elevului O a fost la școală până nu mi-a spus el la telefon, am dedus că i se făcuseră niște promisiuni în legătură cu promovarea fiului  iar eu, dificilă fiind, n-am marșat.

Ce credeți, greșesc în presupunerile mele?

1 comentariu

Lasă un răspuns

