O altfel de leapșă Să facem împreună un studiu de caz!

În Liceul Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu ” sunt și profesori care își fac meseria cu multă dragoste, cu răbdare și responsabilitate. Sunt acei profesori care vă sprijină să ajungeți acolo unde vă doriți, examenul de bacalaureat fiind nu un scop ci o etapă de tranziție care vă facilitează obținerea unui loc într-o postliceeală sau facultate. cropped-ziarul-valenii-grup-scolar-romeo-constantinescu-211 Vă propun să realizăm împreună, voi să fiți autorii iar eu doar să contabilizez, o lucrare științifică. Nu scrisă de alții, nu plagiată, nu copiată, ci originală. Această idee a încolțit în mintea mea  citindu-vă   mesajele private sau în timpul discuțiilor pe care le-am avut. Pentru aceasta va trebui să răspundeți ca foști elevi ai școlii la câteva întrebări.

  1. Care profesor considerați că v-a predat materia de curs încercând să o facă cât mai accesibilă înțelegerii voastre, care profesor v-a îndrumat și ajutat să învățați mai bine ?

Se dau doar 3 răspunsuri.

  1. X profesor 3puncte
  2. Y profesor 2puncte
  3. Z profesor 1puncte       PS Am numit-o leapșă deoarece eu nu vă cunosc pe toți și va trebuii să o distribuiți fiecare dintre voi. Ca să nu pierd vreun răspuns v-aș ruga să scrieți și pe FB dar mai ales pe acest blog. Ce ziceți, vă descurcați ?
61 comments

  1. Gabriela Stoica

    Bună seara ! Îmi cer scuze dacă prin opinia mea,voi deranja pe cineva..numai că nu cred că putem face o clasificare a cadrelor didactice,fiecare în felul său,îşi dau silința spre a-şi învăța elevii(posibil sunt unii care se străduiesc mai mult decât ceilalți),dar niciodată nu-i putem critica pentru acest lucru.Cât despre profesorii Liceului Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu”,nu cred că este vreun profesor care să nu-şi dorească să ajute la educarea şi dezvoltarea elevilor.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Dumitrache Ramona

    Bună seara ! Cu tot respectul pentru domnii și doamnele profesoare pe care le-am avut în liceu, pot spune că su fost într-adevăr și profesori care nu și-au dat interesul pentru a ne face pe noi elevii sa înțelegem conținutul materiei, dar am avut și profesori minunați pe care i-am îndrăgit și de la care am învățat cu drag .pentru că au știut sa își facă meseria așa cum trebuie, și au demonstrat că se poate.
    1. Neagu Camelia
    2. Demetrescu Ana-Maria
    3. Amza Carmen

    Apreciat de 1 persoană

  3. daniela

    Sincer si fara suparare ……DOAMNA ELENA COARFA….SI STOICA NARCISA…sunt cele mai dragute…explicite si autoritare in acelasi timp atunci cand trebuie . Nu pot spune lucruri urate de ceilalti profesori..dar la orele lor ma simteam un NIMIC…si asta pentru ca imi transmiteau un mesaj nu prea placut prin comportamentul lor…vroiau respect pt ca sunt profesori…dar cum spun eu…batranul nu trebuie sa creada ca merita respect pt ca e batran si nici profesorii ca sunt profesori….parerea mea e ca respectul ti.l castigi ca si om dupa cum procedezi cu alt om ….NU DIN CAUZA MESERIEI SAU VARSTEI. pe tema asta sunt multe de discutat. In fine ….eu revin la subiect si imi mentin parerea despre cele doua doamne. S.au purtat ca oamenii cu alti oameni…

    Apreciat de 1 persoană

  4. Nenciu Mirela

    Carstea Nicoleta,Elena Coarfa,Carmen Amza…Majoritatea profesorilor au avut rolul de a ne sprijini,sfatui si invata!!Profit de aceasta ocazie sa le multumesc fiecarui profesor in parte pentru tot ce am dobandit pe perioada cea mai frumoasa „liceul”!!!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Pingback: Nu credeți că profesorii voștri merită un cuvânt de mulțumire? « Dictatura justitiei
  6. Adina

    3 puncte-cea mai buna profesoara de matematica :Amza Carmen
    2puncte-una dintre cele mai bune diriginte si profesoara de geografie:Linieru Laura
    1punct-cea mai buna profesoara de biologie :Necula Iustina

    Apreciat de 1 persoană

    • dictaturajustitiei

      Adina, îți mulțumesc pentru faptul că mi-ai răspuns la chestionar! Am nevoie însă, pentru ca să fie corect acest studiu, și de răspunsuri de la elevii altor clase.
      Dacă tu cunoști te rog să le transmiți și lor acest mesaj.

      Apreciază

  7. Mirica Maria Mirabela

    Mirica Maria Mirabela – 1- Doamna profesoara de matematica – Rentea Mirela , 2- Doamna profesoara de Romana – Neagu Camelia , 3- Doamna profesoara de geografie – Linieru Laura

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

