Mă aștept ca într-o zi….

Mă aștept ca într-o zi primarul Florin Constantin     să-mi mărească impozitul la casă pentru că nu l-am postat pe pagina mea de facebook fotografia  sau nu i-am dat like la vreo postare. 20160615_232527

Mă aștept ca într-o zi inspectorul de matematică Sorin Bucur să-mi anuleze  gradul didactic  pentru că nu l-am postat pe pagina mea de facebook fotografia sau nu i-am dat like la vreo postare.

Mă aștept ca într-o zi inspectorul general de la Inspectoratul Scolar Judetean Prahova

să mă pensioneze anticipat pentru că nu l-am postat pe pagina mea de facebook fotografia  sau nu i-am dat like la vreo postare.

Mă aștept ca într-o zi ministrul educației  Adrian Curaj  să –mi anuleze dreptul la pensie  pentru că nu l-am postat pe pagina mea de facebook fotografia sau nu i-am dat like la vreo postare.

Mă aștept ca într-o zi președintele țării  Klaus Iohannis  să-mi ia cetățenia de roman pentru că nu l-am postat pe pagina mea de facebook fotografia sau nu i-am dat like la vreo postare.

Mă aștept ca într-o zi….

Până atunci directorul școlii, cel care este supărat că nu apare în poză, mi-a tăiat ziua de vineri ,  pentru că nu am găsit de cuvință să stau în sala de spectacol și am preferat să rămân afară în aer, atâta timp cât nu aveam premii de dat.

PS    „Onoarea de a ne bate cu armata germană a fost a noastră şi mai ales mândria de a fi pierdut bătălia Transilvaniei şi din munţii Carpaţi, în faţa unei armate a cărei valoare tehnică şi mijloace de luptă ne erau în totul superioare. Am fost apreciaţi de marii şefi germani, pentru că am putut să rezistăm, atunci, fără armament, fără mijloace de comandament, doar numai cu sufletul poporului nostru de plugari, mândru de originea lui Daco-Romană şi vajnic apărător a propriei lui libertăţi.”

Citatul de mai sus l-am copiat de  la Ion Cristoiu. Am găsit de cuvință  să- l postez pentru că arată caracterul pur românesc .

1 comentariu

Nimic nu ma mai mira . . .
Totul e posibil in Romania !

Apreciază

Lasă un răspuns

