USL-iștii se suspectează între ei de fraudă

În anul 2012 pesediștii și liberalii erau împreună și fraudau tot așa. Că justiția e legată la ochi s-a văzut și atunci când Liviu Dragnea a fost trimis în judecată iar Eduard Hellvig promovat director SRI. Toți am rămas frustrați sau cel puțin cu un gust amar și o mare neîncredere în modul cum se desfășoară în România  procesele de votare.

M-am dus să votez devreme de teama că se va întâmpla ceva care mă va face să-mi schimb hotărârea de a vota, pentru prima oară, omul și nu partidul.

Contracanditatul primarului nostru era în secția de votare, are dreptul legal de a verifica cum se desfășoară procesul de votare, și le cerea membrilor comisiei să nu dea „ sfaturi ” celor care votează. Cum în anul 2012 au fost împreună în USL l-am înțeles, știa el ce știa. Marea greșeală a PSD-ului a fost aceea că au ales ca în fruntea lor să rămână un om condamnat definitiv pentru cum a fraudat la referendumul din vara anului 2012. Cât timp le va fi președinte PSD -ul va râmâne cu această pată.

Lasă un răspuns

