Am votat omul , nu partidul

Timp de 4 ani candidații abia de ne salută dar în anul în care au loc alegeri suntem sufocați de atenția lor sporită.

În acest an am hotărât ca la funcția de primar să aleg pe acela care în toată perioada dintre scrutinuri , patru ani bătuți pe muchie, mi-a arătat respectul cuvenit, m-a ascultat ori de câte ori i-am vorbit și m-a sprijinit atunci când a fost nevoie. Mai mult și-a făcut timp să-mi răspundă și la mesajele scrise. Cum nu am voie să spun pe cine am votat vă aștept să ghiciți singuri.

4 Comentarii

Si eu l-as fi votat pe Quintus,dar nu se poate.El e rupt de partid.Ii critica pe toti din partid.

Apreciat de 1 persoană

El sărmanul și-a iertat de mult proriile păcate!

Apreciază

Bine ati facut .
Va Felicit !

Apreciat de 1 persoană

Mulțumesc Alexandra!

Apreciază

Lasă un răspuns

