România procurorilor și a ANAF-ului

Am treabă ca orice femeie în săptămâna mare dar, auzind-ul pe președintele României cum a promulgat o lege prin care ANAF-ul nu se poate atinge de conturile partidelor, și al Partidului Lui, mi-am amintit că eu, simplu cetățean, am contul blocat, acum când tot românul se pregătește pentru sărbătorirea Invierii Domnului, pentru o 100lei.

Contul e gol dar nemulțumirea mea persistă. Și în preajma sărbătorilor de iarnă l-am avut contul blocat de către ANAF.Pentru 259 lei , bani pe care nu trebuia să-i plătesc deoarece câștigasem procesul cu FISC-ul din Vălenii de Munte încă din anul 2010. Ghinion, păstrasem documentele pe care ei le făcuseră pierdute.

De Paști, când tot omul chefuiește, voi cerceta dacă cumva ANAF-ul nu mi-a mai luat 100lei o dată.

Președintele „ nostru ” după cum se observă din acțiunile sale are propriile sale interese.

7 Comentarii

E loc si de mai rau.Mie cei de la PICCJ mi-au facut dosar penal.Ei mi-au inchis si blogul balbeck blog.

Apreciat de 1 persoană

Doamne! Chiar acolo s-a ajuns?

Apreciază

Da…

Apreciază

Nu e ceva grav,se rezolva.Asa cred.M-au mai potolit nitel,ca eram prea agitat.Probabil va fi amenda de pana in 1000 ron.

Apreciat de 1 persoană

Loveai rău de tot. În toți.

Apreciază

De aia nici nu am votat.Nu o sa mai votez niciodata.

Apreciat de 1 persoană

Eu mai votez, nu mă pot abține. Sub comuniști nu prea mă trăgea inima.

Apreciază

Lasă un răspuns

