De ce tind să-I dau crezare lui Florin Chilian

N-aveam televizor. Mă durea capul  de cum îi auzeam glasul președintelui țării. În drumul nostru către „Revoluție” ne-am oprit la Ploiești ca să-i las salariul unei colege și prietene.

Toți îl lăudau pe 23 decembrie 1989 pe „salvatorul națiunii ”, pe tovarășul Ion Iliescu.

Dan, soțul meu, ne-a spus tuturor, lăsându-ne „ mască” :

„Mie nu-mi place omul ăsta!”250px-Ion_Iliescu_(2004)[1]

„Ești nebun? ” am replicat eu înmărmurită. „Tot poporul îl iubește iar tu, singurul om de pe mapamond, te trezești să afirmi că nu îți place. ”

„Când trăim o mare dramă, au murit atâția oameni, zâmbetul lui Iliescu nu îmi place. Prea se bucură și nu este momentul.”

Au trecut , doar câteva luni pentru aceia dintre noi care am crezut în informațiile din „Piața Universității, niște ani buni și acum aproape toți românii acceptă ideea că teroriștii apăruți imediat în decembrie 1989 și care au ucis mai mulți oameni, peste o mie,  decât dictatorul Ceaușescu au fost ai lui Iliescu.

Soțul meu avea dreptate.

Că în statul român nu putem avea încredere este de la sine înțeles atâta timp cât nu avem încă condamnări deși a trecut peste un sfert de secol.

Victimile așteaptă un verdict, urmașii suferă…

Vă amintiți de momentul , 13 iunie 1990, când s-au dat foc de către polițiști autobuzelor ?

Avem vreo condamnare?  Statul român , instituțiile statului, au fost complice la toate crimele amintite de mine mai sus, în momentul în care „au închis ochii” și au lăsat timpul să treacă.

De aceea cred că atât Florin Chilian  cât și Ion Cristoiu au dreptate.

Prea era încântat președintele Iohannis că urma să-și pună propriul guvern. Chipul său,  indiferent de limba în care  gândea ( m-a surprins sincer
Malin Bot
 ), l-a demascat.Colectiv2

Să nu se supere pe mine domnul Traian Băsescu, pe o  băsistă,  dar sunt convinsă că și dânsul mai primește de la „prieteni” informații. Știa că urmează să fie desemnat Cioloș ca premier , știa de ceva timp, și cred că și astăzi cunoaște mai multe decât spune.

 

8 Comentarii

…nu tot ce stie poate sa spuna!…si cu asta am zis tot….pacat ca n-a avut suficienta putere sa faca ceva si pt popor!…mare pacat….au devalizat tara….

Apreciază

Da, unde era SRI-ul în acele momente, ani de zile de fapt, în care s-a furat ?

Apreciază

…de basescu ziceam….ca ceilati sunt execrabili….

Apreciază

folosind un cuvânt elegant😛

Apreciază

Iohannis tace si face…injunghie pe la spate.Asa i-a facut si lui Crin Antonescu.”Bunicuta” ramane „bunicuta”.

Apreciază

La mulți ani!
Mă bucur sincer că a mai înțeles cineva cum e Iohannis !😛

Apreciază

Klaus Werner Iohannis e mai PARSIV, IPOCRIT ,DEMAGOG, MANIPULATOR , OPORTUNIST si LACOM decat Traian Basescu !!! 🙂 😦 🙂
” Tarziu, tarziu .
Guvernul a demisionat !
A trebuit sa MOARA oameni ca aceasta demisie sa se produca ” ( KWI)

Apreciază

Sunt convinsă că de faptul că este așa dar mă bucur pentru că și astăzi cred că în mod nedrept s-a spus despre Băsescu că ar fi dictator.

Apreciază

Lasă un răspuns

