Cum am scăpat eu nebătută și nearestată în ziua de 14 iunie 1990 I

Să rememorăm!

Dictatura justitiei

La radioul așezat direct pe parchet se vorbea doar despre incidentele din București. Cum nu aveam televizor, nu-i găseam rostul până-n decembrie 1989 când propaganda comunistă depășise orice limită suportabilă, eram nevoită să mă rezum doar la a asculta Radio- Actualități România sau posturile Europa Liberă și Vocea Americii care erau o alternativă cât de cât credibilă. Soțul mi-era plecat la Vălenii de Munte , nu-i convenea naveta zilnică la țară, iar eu nu aveam cu cine comenta știrile grave despre confruntările violente între manifestanţi şi forţele de poliţie; despre autobuzele poliţiei incendiate sau despre sediile Poliţiei Capitalei, Ministerului de Interne şi SRI , despre care se tot spunea că au fost atacate și incediate de către proptestarii din Piața Universității.

Mi se părea puțin probabil ca lumea bună întâlnită de mine în Piața Universității să fi dat foc atâtor obiective, tocmai ei care zile în șir scandaseră sloganul …

Vezi articol original 591 de cuvinte mai mult

8 Comentarii

Un regim nenorocit care a lasat in urma atata durere si victime !

Apreciază

Victime sau rude care n-au avut bucuria de a se face dreptate.

Apreciază

Si eu am scapat nebatut si nearestat atunci.Poate si pentru ca eram copil….dar nu m-a interest ce era acolo.Am trecut prin zona si atat.

Apreciază

Pe mine m-a marcat.

Apreciază

O femeie a strigat ceva de la etaj si niste „mineri” au urcat dupa ea in bloc….nu stiu mai departe daca au ajuns la ea.Trebuiau sa sparga usa.Am vazut foarte multi batuti.O femeie era lesinata.O duceau pe brate,

Apreciază

Eu am fost la un pas de a fi linșată, am avut norocul să fiu prost îmbrăcată, îmi lăsasem acasă până și cerceii de aur pe care nu-I dau jos niciodată din urechi, și să întâlnesc mineri adevărați. Adică nu infiltrati.

Apreciază

„Va multumesc ca ati venit!”.Pe mine Ilici m-a socat.

Apreciază

Din 12 ianuarie nu mai aveam încredere în Iliescu. Un criminal de la care te puteai aștepta la orice! Eu am fost Golan!

Apreciază

Lasă un răspuns

