Când procurorul Ghiță coboară-n stradă !

images[3]   Nu-i iubesc pe procurorii Parchetului General indiferent la ce nivel se găsesc ei…  Motivele   mele  sunt cunoscute, începând de la faptul că nici până astăzi n-au fost găsiți și pedepsiți autoriii morali  ai crimelor  din timpul revoluției române, cea din anul 1989 când puteam să fiu și eu rănită sau omorâtă  de gloanțele ce-mi  șuieream pe lângă urechi mie și soțului meu,  sau cei care au lovit, violat și omorât în timpul mineriadei din iunie 1990, și până la șirul nesfârșit de NUP-uri din plângerile penale pe care le-am făcut eu.

Pe domnul procurer Daniel Ghiță l-am cunoscut în perioada când lucra la DIICOT Ploiești, Procurorul Daniel Ghita: “N-ar trebui ca oamenii din …,  și a fost singurul magistrat care mi-a lăsat o impresie bună. I-am regăsit numele, sper să nu mă înșel, în momentul în care mai mulți judecători și procurori au semnat pentru o justiție curată, pentru integritate.

Am aflat că a ajuns prim –procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Valenii de Munte și m-am mirat. Mi s-a părut că a fost tras pe o linie moartă dar poate că greșesc.

Astăzi în școala noastră, Liceul Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu …,  a avut loc o activitate nu doar  instructivă și educativă dar și  necesară tinerilor adolescenți ce se găsesc la răscruce de drumuri când emoțiile sunt mai puternice decât rațiunea.

Cred că doamna profesoară Mariana Dumitrescu a  avut idea acestei   întâlniri, felicitări sincere ,  dar salut și meritul domnului procuror Daniel Ghiță  pentru faptul că a  acceptat  și  a și  onorat-o.

Eram teribil de curioasă să-l revăd și să-l chestionez. Un fel de jurnalist local.

Cum aveam oră  de curs am reușit să merg în amfiteatrul unde avea loc întâlnirea abia spre sfârșitul ei.

A rămas același om lipsit de infatuare  ca atunci când l-am văzut prima dată.   Ni s-a  adresat atât  elevilor prezenți  cât și  nouă cadrelor didactice  cu multă  bunăvoință dar având grijă să ne răspundă  cu multă diplomație la întrebările incomode pe care I le-am adresat. Și slavă Domnului numai astfel de întrebări au fost.

În mod normal n-aș fi avut   timp astăzi să scriu despre această activitate  , suntem monitorizați pentru rezultatele proaste de la simulări, dar au fost două răspunsuri care mi-au plăcut mult.

Mă deranjează ca pe majoritatea românilor care sunt interesați de activitatea DNA-ului faptul că Dinu Pescariu, Florică și…, au fost scoși de sub urmărire penală.

„E normal, mi-a răspuns domnul procuror Daniel Ghiță ( Daniel Ghiţă este „naşul” corupţiei din Prahova | adevarul.ro, ) ca să fie pedepsiți în special funcționarii statului. Indiferenți de mita promisă de către mituitori  ei trebuie să fie și să rămână  integrii !” images[4]

Are dreptate mi-am zis eu și tare aș fi curioasă să văd cum gândesc alții.

Nu m-am putut abține și în particular i-am spus că mi-am pierdut   încrederea în procurori.

„Păcat! Eu am încredere în dascălii din România. Fata mea învață în această țară. ”

4 gânduri despre „Când procurorul Ghiță coboară-n stradă !

  1. Buna dimineata !
    Prospetimea aerului curat al scrierii imi ramane intotdeauna in minte . Aici il gasesc si ca un „ticalos” de multe ori nu vreau sa-l impart cu nimeni.Promit sa nu mai fac.Voi da link intotdeauna …cand imi place. V-am adus un articol din CONTRIBUTORS ,pe care daca nu l-ati citit,vi-l recomand. La Dvs. m-am gandit dupa primele randuri.

    Apreciază

Lasă un răspuns

