Conducerea școlii nu și-a citit propriul regulament de funcționare ?

În ședința de astăzi, consiliul profesoral,  ni s-a reamintit de faptul că pe site-ul școlii este postat REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIOANARE A LICEULUI TEHNOLOGIC AGROMONTAN „ROMEO CONSTANTINESCU”.

Nu l-am votat regulamentul pentru simplu fapt că nu puteam ridica mâna să hotărăsc ceva ce încă nu studiasem. Știu , am greșit, dar fiind bolnavă nu mi-a ars de nimic.  10430398_247856895409953_2892683087955484815_n[1]

Mă apuc deci „ să-l frunzăresc „ și ce credeți că  descopăr ?

„ ART. 42

În unitatea de învăţământ se organizează permanent, pe durata desfăşurării cursurilor,

serviciul pe şcoală al cadrelor didactice, în zilele în care acestea au mai puţine ore de

curs. Atribuţiile personalului de serviciu sunt următoarele:

(1) Fiecare cadru didactic are obligaţia de a îndeplini sarcina de profesor de serviciu pe

şcoală, conform graficului stabilit, în funcţie de ziua în care este programat.”

Mă grăbesc și -mi zic: „ Conducerea școlii nu și-a citit propriul regulament de funcționare !”

Dau mai departe și descopăr ceea ce am aflat abia anul acesta:

„ (2) Sunt scutiţi de la serviciul pe şcoală membrii Consiliului de administraţie, secretarul

Consiliului de administraţie si liderul de Sindicat.”

Ce credeți,  aceste persoane care sunt scutite de către conducerea școlii de la obositorul și riscantul , pentru sănătate, serviciu pe școală îl vor contrazice în vreo privință pe directorul școlii?

Riscă vreunul dintre ei, chiar lider de sindicat fiind, să-și piardă acest privilegiu ?

2 Comentarii

Mare adevar in tot articolul postat .
Coruptia e in floare . . .

Apreciază

coruperea ascunsă !

Apreciază

Lasă un răspuns

