Notă explicativă: SINDICATUL NU NE APĂRĂ INTERESELE ȘI DREPTURILE

images[1]    Deși consider că actuala   conducere  a școlii nu are niciun fel de considerație pentru profesorii care sunt implicați direct în pregătirea elevilor în vederea  susținerii  examenului de bacalaureat, noi fiind cei datorită cărora se pot lăuda cu procente  de promovare în fața conducerii  Inspectoratul Şcolar al Judeţului Prahova și a primarului  orașului Vălenii de Munte, domnul  Florin Constantin , ca fost director de școală timp de 10 ani, m-aș fi supus acestei sarcini de serviciu și m-aș fi prezentat la simulările din acest an ca supraveghetor alături de colegele  mele care , lună de lună, fac șI  de serviciu pe școală  nefiind tratate preferential  dacă nu aș fi fost bolnavă .

Pentru conducerea actuală a Liceul Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu … nu valorează nimic faptul că  ne străduim,  având  drept  elevi care n-au promovat la sfârșitul clasei a VIII a examenul de Evaluare Națională  sau care  au obținut note foarte mici,  prin pregătirea a numeroase teste necesare unei evaluări ritmice, prin corectarea  a sute de lucrări scrise necesare deprinderiii elevilor  cu evaluarea scrisă, prin zecile de ore de meditații , pregătiri suplimentare la școală, neretribuite,   să obținem rezultate care să facă cinste școlii.

În schimb,  colegelor mele domnul director le-a spus să nu se mai plângă că muncesc atâta  și  să se fi făcut   profesoare de sport.

După experiența mea din luna octombrie, al acestui an școlar, când în timpul serviciului pe școală am urmat întocmai instrucțiunile conducerii școlii , acelea în care ne era interzis ca în timp ce elevii noștri erau la ore  noi să ne încălzim în vreuna din săli  , când am înghețat pe holul unde era amplastă o masă cu un scaun , ca post fix, iar ca urmare m-am îmbolnăvit și am fost nevoită să-mi iau concediu medical , am  realizat că dacă  mă îmbolnăvesc  nu conducerea școlii  suferă durerile, banii cheltuiți pentru tratament  sau cei pierduți din cauza concediului medical ci eu sunt singura care trag toate ponoasele.

Am luat hotărârea să am grijă de sănătatea mea deoarece îmi doresc să apuc să fiu și pensionară după 37 de ani de muncă.

În data de 16 februarie am fost iar de serviciu pe școală.  imagesUJG8MM52

Eram încântată că la sfârșitul săptămânii încă nu mă îmbolnăvisem cu toate că în școala noastră a fost o adevărată epidemie, nedeclarată oficial  ( a se verifica numărul absențelor motivate ale elevilor, au fost zile în care jumătate din efectivul unei  clasei lipsea ) și împotriva căreia nu s-au luat măsuri special de igienizare, strict necesare în astfel de situații.

În data de 22 februarie am făcut temperatură de peste 40 grade C și am căzut la pat bolnavă.

În data de 2 martie m-am prezentat la medical de familie și, pentru că elevii din clasele mele terminale mă sunaseră la telefon și mă rugaseră să vin marți 3 martie  la școală ca să mai repetăm în vederea susținerii  probei scrise de miercuri 4 martie, am hotărât să nu-mi prelungesc concediul medical  sperând că voi reuși să mă refac fără a mai sta la pat.

După cum s-a văzut pentru că nu era vindecată pe deplin boala , cu toate că am avut grijă să mă expun cât mai puțin curentului de pe holurile școlii,  a revenit și s-a agravat în sensul că ,nici acum după atâta tratament medicamentos nu mă simt complet vindecată.

Îmi asum faptul că am ales să am grijă de propria –mi  sănătate, n-aș vrea să merg cu bănuială până acolo încât să cred că partidul care ne guvernează are drept scop decimarea noastră înainte de pensionare ca să scape de plata pensiei ce ni se cuvine după atâția zeci de ani de muncă, și nu m-am expus la un program de muncă ce încălca până și Codul Muncii.

Nu puteam să-mi risc sănătatea  după un concediu de 7 zile în care am stat doar la pat  și să muncesc  în școală timp de 12 ore, de la ora 7 dimineața pănă la ora 19, cunoscând faptul că voi fi  obligată să corectez lucrările scrise ale elevilor într-un interval strict de timp.

Dau această notă explicativă pentru că domnului director al Liceului Tehnologic Agromontan  „Romeo Constantinescu  ” cele 2 săptămâni de concediu medical,  pe care am fost nevoită să-l iau, i se par insignifiante.

PS Sunt nevoită să fac publică  NOTA EXPLICATIVĂ pentru că tovarășul director lipsit de transparență nu o  va  aduce la cunoștiință   celorlalte cadre didactice  la fel cum a procedat și în trecut, ba chiar denaturează adevărul.

Lasă un răspuns

