Fani ai DNA-ului fiți mai viligilenți ! DNA-ul doamnei Kovesi nu-I DNA-ul lui Morar!

Cercetările în acest caz nu este cumva de competența DNA-ului ?

Cercetările în acest caz nu este cumva de competența DNA-ului ?

Fani ai DNA-ului fiți mai viligilenți ! Fiți atenți la nuanțe, observați cu atenție că DNA-ul doamnei Kovesi nu-I DNA-ul lui Morar!

Lucrurile s-au schimbat, DNA-ul își priorifică anchetele după criterii care de multe ori ne facem că ne scapă dar, dacă nu am fi înregimentați politic sau în structurile serviciilor secrete ori, mai grav după mine, naivi ca să nu zic proști, le-am vedea cu mare  ușurință.

 

Cu patru zile înainte de alegerile din 16 noiembrie am primit în conturile din bancă 700 lei. Absolut toate cadrele didactice și cele auxiliare din România!.

Arăta a mită electorală mascată ca și cozonacul și sticla de vin primite în ușa casei vezi Doamne de Sfintele Paști, dar asta doar înainte de alegerile locale adică din 4 în 4 ani.

Am sesizat ca orice om cu conștiință civică DNA-ul.

Când premierul Ponta, candidatul stângii,   va trebui să fie dat ca exemplu precum Udrea astăzi , dacă nu cumva liberalii peste 5 ani vor folosi aceeași metodă, DNA-ul va începe o urmărire penală, sunt sigură.

Acum însă, cu toate că sumă este uriașă și întră în competența instituției menționate, și- a declinat-o în favoarea ICCJ.

Am primit o înștiințare. Înalta Curte de Casație și Justiție ce era să facă sărmana?

Cartoful fiebinte a ajuns la…. Poliția Vălenii de Munte.

Asta înseamnă un NUP cât Casa  Poporului . Nu cred că merită să mă mai deranjez, ce credeți ?

PS Polițistul care trebuie să cerceteze cauza încerca să mă facă să înțeleg că greșesc și că totul a fost OK.

Înseamnă că și ei au primit câte o sumă babană ?

2 Comentarii

pe mine mă siderează asistații mintal care stau și aplaudă acest DNA care se transformă în poliție politică și acest SRI care se transformă în fosta Securitate.

Apreciază

Ion Cristoiu și cu tine sunteți singurii , ce am citit și eu, care nu sunteți vrăjiți de DNA. Sorina Matei zici că ar fi omul lor ….

Apreciază

Lasă un răspuns

