Cine ne dă lecții de morală, Corneliu Ivanciuc !

În luna mai a anului 1984 mi s-a propus să devin informatoare a securității. Am refuzat în felul meu jucând rolul unei proaste dar nu înainte de a afla de la mama și mătușa mea mea că nu aveau cum să mă oblige deoarece nu mă aveau cu nimic imoral sau infracțional la mâna lor.images[1]

Astăzi mi s-a întors stomacul pe dos ascultându-l pe Corneliu Ivasiuc   cum ne vorbea despre lipsa de moralitate a unuia sau altuia și cum aducea osanale actualului președinte.

Aveam lămâie în casă. Nerușinarea  asta n-are margini!

Cornel Ivanciuc – HotNews.ro

Curentul – „Caţavencul” turnător: Cornel Ivanciuc- decizie …

Ca femeie am refuzat , ca bărbat el a turnat!

Lasă un răspuns

