Elena Udrea să fie încarcerată direct la Guantanamo !

De obicei am răbdare să ascult tot ce se spune la televizor în legătură cu un subiect sau altul care este primul pe agenda zilei. Nu totdeauna sunt de acord cu ce aud, de cele mai multe ori consider că trebuie să reflectez, poate cel care vorbește are dreptate iar eu mă înșel. Sunt persoane în care am mare încredere dar recunosc că pot greși și sunt persoane despre care cred că nici nu trebuie ascultați și cu toate acestea îmi zic că poate, poate, au vreo dâră de dreptate. Aseară însă n-am mai rezistat să-i văd și să-i aud pe  Sebastian LazaroiuDan Tapalaga șValeriu Turcan cum loveau în Elena Udrea ca într-un sac de box. Mi-a fost greață, mi-a fost silă, și am închis televizorul scârbită.

Ion Cristoiu images[1] , fiind întrebat telefonic, el este scepticul de serviciu, s-a îndoit de cele afirmate de Elena Udrea fără patimă și fără resentimente. Toți ne aburesc că dacă lovește în generalul Florian Coldea se lovește de fapt în Traian Băsescu și reforma din justiție, scoaterea de sub conducerea politică a sa. Nimic mai fals. Poate fi adevărat și faptul că Traian Băsescu nu a ordonat direct sau prin interpuși „ facerea sau desfacerea ” unor dosare penale dar la fel de adevărat poate să fie și faptul că un om, despre care se presupune că ar cunoaște totul despre toți, își dorește să dețină puterea supremă. N-ar fi nici primul om din istoria lumii. Indiferent cât de necredibilă ar fi Elena Udrea avem cu toții datoria de a-l suspecta pe domnul Coldea până în momentul în care se va dovedi că nu s-a întâlnit săptămânal cu Dorin Cocoș , că nu i-a cerut acestuia să finanțeze postul România TV.images[1] Multe întrebări mi-au ridicat dezvăluirile Elena Udreadar n-am să insist astăzi cu ele. După câte-am văzut eu opinia celor care vor să ne dea lecții de logică la televizor este că Elena Udrea trebuie condamnată deja. Și dacă se poate și întemnițată. Vă zic, încarcerați-o direct la Guantanamo ! Am înțeles că acolo ar fi și copii întemnițați.

5 Comentarii

Vosganian e barbat?Cum s-a comportat el in Parlament?Cum s-a comportat Elena?

Apreciază

Toată lumea a văzut diferența.😀

Apreciază

Elena e prietena mea.I-am rupt dusmanii pe blog.:)))

Apreciază

Luni se voteaza in plen….miercuri Elena e citata la DNA.iar retinere?

Apreciază

Nebănuite sunt cărările justiției !😀

Apreciază

Lasă un răspuns

