Ați încurajat vreodată un copil atunci când reușea să facă bine ceva cât de mărunt? La fel a fost și cu DNA-ul

Nu cred că există vreun naiv în România care să fi crezut că în țara noastră  justiția funcționează 100%.   papusarul Cu toții, de la președintele Traian Băsescu până la ultimul om , mă refer la mine, care-am pierdut toate procesele în justiție având probe materiale , se numesc înscrisuri oficiale, am lăudat justiția și DNA-ul la fel cum procedăm cu un copil atunci începe să meargă în picioare timp de câteva secunde. „Bravo! Bravo! Tâta mare! ” îi spunem noi iar el surâde fericit și uită de durerea pe care-o simte atunci când cade.Se ridică și merge mai departe. Nimeni nu neagă o realitate, președintele Traian Băsescu a lăsat justiția liberă. Asta nu înseamnă că este cineva care poate  să garanteze  pentru integritatea celor care judecă. Eu una, sunt circumspectă. PS Cel mai mare criminal, cel mai mare interlop al țării, mult mai periculos decât Dan Voiculescu sau alți corupți care de ani de zile stau prin parlament urmează să fie prins și arestat. Mă refer desigur la doamna Elena Udrea. Se agită toată lumea de parcă ar fi evadat din pușcărie!

2 Comentarii

„Ați încurajat vreodată un copil atunci (când) reușea să facă bine ceva cât de mărunt? La fel a fost și cu DNA-ul” ,,,

Carmen vezi că lipseşte „când” (pe care l-am pusa în paranteză) din titlu …
După ce corectezi şterge acest mesaj🙂

Apreciază

Blue, îți mulțumesc!😦
Am citit articolul scris de tine și mi-a plăcut cum abordezi subiectul. Dai dovadă de caracter și asta e un lucru rar în zilele noastre 😀

Apreciază

Lasă un răspuns

