Traian, cel iubit de Dumnezeu!

Ne declarăm cu toții ortodocși , ne facem zeci de cruci și mai ales ne ospătăm până ajungem la spital de Crăciun sau Paști.

Dacă nu mă credeți, mergeți în carmangerii sau mall-uri și vă veți gândi că se apropie în mod sigur  Apocalipsa din Biblie  vâzând   cozile la care se stă ore în șir.

Ce uităm, aproape cu toții,  este Sfânta Scriptură și anume pasajul  unde scrie că niciun fir de păr nu cade fără voia Domnului.

Nici un fir de păr nu cade

Fără știrea Domnului

Nici o lacrimă vărsată

Din credință nu-i uitată

Și o inimă curată.”

Multă lume l-a admirat pe președintele Traian Băsescu pentru flerul său sau l-a dușmănit pentru „ animalul politic ”care este, mulți l-au invidiat  pentru faptul că până astăzi nu a pierdut „vreo bătălie” în care a intrat , dar nimeni nu și-a amintit despre cât de credincios este el.

Când l-am văzut sărutând drapelul țării mi-am zis cât de smerit este omul Traian Băsescu în anumite momente și tot atunci mi-am amintit ce iubește Dumnezeu cel mai mult.

Știți ?

1 comentariu

Lasă un răspuns

