Cel mai simplu lucru, și acela prost făcut!

images[9]

Stau și mă minunez cum încercați să ne prostiți până și cu cele mai importante simboluri, reguli și regulamente. Toate stilistele bănuite , sunt ferm convinsă  că ele de fapt  urmăresc să  o aibă pe prima doamnă drept clientă și de aceea sunt revoltate de lungimea rochiței, de materialul înflorat  sau de mânecile prea scurte, ne vorbesc despre încălcarea  protocolului  unei persoane  care nu este altceva decât soție. N-am auzit că ar fi depus vreun jurământ cu mâna pe biblie sau mă înșel eu? În schimb, se trece cu vederea mâna ținută pe piept de către președintele Klaus Iohannis  în timp ce se cânta imnul țării.

N-aveți nimic sfânt, ne prostiți tot timpul !images[9]

Oameni buni, în România, când se intonează imnul republicii trebuie să stai în poziție de drepți !

Dar de ce mă mir, nu ați fost voi cei care huiduiați în trecut în acel moment solemn ?

Dacă tot se laudă cu „ lucrul bine făcut” să înceapă cu cel mai simplu lucru, poziția de drepți când se intonează imnul țării.

Modul în care se salută  sau nu, mă refer la militari, poate să ducă la plutonul de execuție în timp de război.

Întrebare, domnul președinte Klaus Iohannis  nu și-a efectuat stagiul militar ? Era obligatoriu și doar pe motive de sănătate se putea cineva eschiva în regimul trecut.

 

 

4 Comentarii

Cele care apar pe ecran sunt , mă gândesc eu după modul în care tratează subiectele, selecționate după alte criterii decât vastele lor cunoștințe. Ca de obicei, excepțiile întăresc regula. Mă gândesc la Sorina Matei , Nicoleta Savin sau Alexa Ionescu.

Apreciază

Doamna Carmen, chestia cu stagiul militar este interesanta de aflat. Aveti dreptate cu pozitia de drepti cand se intoneaza imnul, dar ce oare se respecta la noi ?

Apreciază

Domnul Toni, recunosc în mod cinstit că deși n-am fost crescută la țară cu muzică populară și tot tacâmul mă irită la culme faptul că nu ne păstrăm tradițiile. Poziția de drepți atunci când se cântă imnul României tine tot de ființa neamului românesc.

Apreciază

Lasă un răspuns

