Mândră că sunt româncă, la mulți ani România!

Imediat după euforia din timpul loviturii de stat, regizată atât de bine încât ne- a fost prezentată drept Revoluție iar nouă tuturor ne-a convenit să credem că ar fi fost astfel , era o  dovadă de mare curaj, am descoperit lașitatea , perfidia , lăcomia , mârlănia și tupeul unora dintre noi care se băteau cu pumnul în piept că sunt curajoși, sinceri și dezinteresați.

Am văzut minerii veniți în Capitală, am văzut mahalagioaicele care instigau la violență, puteam să le cad drept victimă,   muncitorii care se lăudau că se spre deosebire de intelectuali muncesc fără să gândească,  am văzut persoane din provincie, la sute de kilometrii distanță de București,  iritate de gălăgia făcută de către „golanii ” ce scandau în stradă. După aceea multe , prea multe, am văzut dar nimic nu m-a mai făcut să sufăr atât de rău încât să-mi fie rușine pentru  faptul că sunt româncă ca atunci  când am văzut români bătuți de către minerii , tot români, veniți să „planteze flori”.10436341_730774907020879_8907509671122285414_n[1]

Încercarea de lovitură de stat , cea din vara anului 2012, corupția politicienilor cât și a celor din structurile statului, de la medici, dascăli, polițiști, procurori, judecători, și până la primari sau președinți de consilii județene, m-au îngrozit și mi-au mărit dezgustul.

Sufeream vâzând dârzenia altor popoare, curajul cu care luptau pentru drepturile lor. Îi invidiam și îmi pierdusem orice speranță . 16 noiembrie 2014, ziua în care s-a întâmplat o minune.

Niciodată din decembrie 1990, după 25 ani de la Dumineca Orbului,  n-am mai fost atât de fericită și de mândră de faptul că sunt româncă ca în ziua, tot o duminecă,  deșteptării noastre.

Azi, de ziua României, mulțumesc românilor care, cu un civism matur, au demonstrat că și noi românii suntem demni de respect. La mulți ani România!

 

3 Comentarii

Lasă un răspuns

