Câți ca mine?

images[3]

În anul 2000 nu am mers la vot în turul doi. Nu mi-era teamă de Vadim  iar de Iliescu nici atât.

„ M-oi descurca eu cumva!”

Și am stat liniștită în casă.

În vară m-am jurat că nu-l votez pe Klaus Iohannis în turul doi, știu băsiștii de ce.

După ce-am văzut că PSD-iștii care erau în măsură, nici primarul Florin Constantin  și nici domnul professor Petre Năchilă șeful Inspectoratul Şcolar al Judeţului Prahova  , nu-l schimbă pe directorul școlii care a devenit mai agresiv decât înainte, după ce în data de 31 octombrie am fost judecată public   ca pe vremea lui Iosif Vissarionovici Stalin , după  ce unii colegi mi-au reproșat în consiliul profesoral că sunt băsistă, de parcă  Traian Băsescu ar fi fost declarat la Numberg  criminal de război și scos înafara legii  (Procesele de la Nürnberg – Wikipedia)  și nu merit să muncesc în oraș, mi-am zis că singura mea salvare este ca guvernul PSD-ist să pice.

Mi-am încălcat jurământul, Dumnezeu să mă ierte, și am mers la vot împotriva lui  Victor Ponta și a ministrului Remus Pricopie . La ministrul Remus Pricopie  am apelat acum 2 ani, tot în legătură cu un abuz al tovarășului  manager și nu m-a ajutat cu nimic.

Când președintele  Traian Băsescu  ne-a îndemnat să mergem la vot am știut că nu greșesc și că procedasem corect în toată perioada în care am distribuit pe facebook mesajele negative legate de guvernare. 1798350_579990522147744_3382960362469582007_n[1]

Câți ca mine au ieșit la vot și au votat cu îndârjire împotriva unui   guvern care conduce discreționar ? Câți directori abuzivi, cum nici pe vremea comuniștilor nu existau, sunt în funcții ?

PS Un PSD-ist înrăit, căruia i-am povestit cum directorul m-a apostrofat  public   doar pentru că îndrăznisem să…. zâmbesc, mi-a dat dreptate. Am uitat  să-i spun deasemenea , o voi face mâine, cum s-a răstit la niște colege doar pentru că au îndrăznit să dea un like pe facebook!

PSS PNL cere demisia ministrului Educatiei, Remus Pricopie, pentru ca nici pana in ziua de azi noile Abecedare nu au …

Lasă un răspuns

