Săptămâna de lucru a tovarășului director

 

Sunt nevoită să-mi cer scuze pentru faptul că mi-am dezinformat cititorii în postarea Primarul este ocupat, directorul școlii este plecat !   dar nu a fost un gest voit. Toți colegii , cei întrebați vineri 24 octombrie dacă l-au văzut la școală pe tovarășul director, mi-au spus că nu. Mai târziu, după scandalul directorului am aflat că totuși fusese zărit de unele personae, printre  jaluzele,  și chiar  văzut de altele.

Nu vreau să mint nici pe blogul personal, după pensionare îmi voi  scrie memoriile în legătură cu învățământul prahovean , așa cum nu o fac nici în viața personală și de aceea îmi recunosc greșeala.

Și acum, să o luăm  de la cap.

Directorul a fost plecat la Londra. Copia de pe biletul de transport indica faptul că a plecat pe data de 24 octombrie  la ora  19:45 .

În săptămâna 17-24 octombrie în ziua de joi 23, tovarășul director nu a venit la serviciu.

Ne-a anunțat din ziua de miercuri când s-a exprimat astfel : „ din păcate mâine nu pot să fiu alături de dvs. ”

În săptămâna 26- 31 octombrie , lunea și marțea directorul nu a fost la școală. Dacă  ar fi fost  totuși în țară, mi-ar fi   dat și o copie a biletului de întoarcere.

Pe 29 octombrie, cred că era la ora 10:00,  a venit în cancelaria școlii și m-a amenințat cu un proces de calomnie dacă mai îndrăznesc să scriu despre programul său de muncă.

După ce a avut aceea ieșire nervoasă, le are tot mai des de când este sigur de funcția sa, a plecat acasă motivând că I s-a făcut rău din cauza mea.

N-am priceput de ce deoarece  el a fost cel care a amenințat. Să fii fost deci ora 12 sau 13. Nu știu exact ora, am auzit și eu de la cei care-l căinau.

Când merg la școală, intru la ore și predau nu stau degeaba.

Joi 30 octombrie tovarășul director iar nu a fost văzut în școală. O fi fost la Inspectoratul Şcolar al Judeţului Prahova ? Sau poate la primarul   Florin Constantin ? STRICT SECRET !

Vineri 31 octombrie tovarășul director , de data aceasta fresh, a procedat la  „judecarea publică ” a mea.

Deci, după socotelile mele,  tovarășul director în săptămâna 24 -31 octombrie a lucrat o zi și jumătate. Este exact omul pe care trebuie să-l avem în continuare ca manager.

2 Comentarii

Lasă un răspuns

