Clasa a-XII- a D va da examen la fizică la bacalaureat 2015!

Vineri 31 octombrie,  tovarășa profesoară Mihaela Stan , ca urmare a instigării tovarășului director  Nicolae Ghencea la judecarea  și blamarea publică a mea, mi-a tot reproșat:

„Nu mai scrieți de noi!”

„Doamnă, i-am zis eu destul de iritată, citiți și o să vedeți că n-am scris despre dvs. nimic.”

„N-am să vă fac onoarea asta! Eu vă spun, nu mai scrieți de noi!”

Știu eu câte ceva despre doamna în cauză dar, cum lucrez doar cu probe, n-am scris niciodată despre ea.

Poate s-a simțit jignită de faptul că am neglijat-o cu atenția mea și de a ceea a reacționat atât de exagerat. Altfel nu-mi explic deloc  de ce a simțit nevoia să țipe la mine precum în cântecelul de mai sus.

Elevele din clasa a XII a , cea a cărei dirigintă este,  timp de un an școlar, m-au tot întrebat de ce am renunțat la clasa lor și de ce nu vreau să le predau din nou. Am tăcut pentru că nu era normal să le spun despre nemulțumirile mele pedagogice.

Elevele acestei clase nu aveau, cu mici excepții, câteva fete care învață și acum, idee despre  noțiuniunile  elementare de matematică .

În timp ce la mine, în clasa a X a, aveau majoritatea media de corigență, trei sau patru, la rubrica fizică , materie înrudită cu cea predată de mine, fac parte din aceeași arie curriculară, aceleași fete aveau media 7, 8 ,9 și 10. Nu știau tabla înmulțirii pe sărite, regulile semnenelor, efectuarea unor operații simple de înmulțire și împărțire, rezolvarea ecuației de gradul I, etc. dar erau demne de a merge la olimpiada de fizică. Cel puțin așa credea oricine se uita în catagolul clasei.

După mintea dvs, nu credeți că aceste eleve ar trebui să aleagă fizica drept cea de a treia materie de examen de bacalaureat ?

Atunci aș scrie un articol elogios despre tovarășa profesoară Mihaela Stan și rezultatele deosebite pe care le vor obține elevele ei.

Un gând despre „Clasa a-XII- a D va da examen la fizică la bacalaureat 2015!

Lasă un răspuns

