„ Dacă o arestează pe Kati Andronescu, ne arestează și pe noi! ”

Un coleg , în cancelaria școlii, spunea cu un ton serios mai zilele trecute că îi este teamă să nu fie arestat pentru câte hârtii a semnat în perioada cât a fost director de școală.

„ Dacă o arestează pe Kati Andronescu, ne arestează și pe noi! ”   10698457_783816128352325_2699709682667057512_n[1]

Am considerat că este o simplă exagerare de-a lui, pentru că este omul actualului regim politic,  și voia , indirect, să facă o campanie electorală pentru PSD și impotriva lui Băsescu denigrând în mod vădit DNA-ul.

Împreună cu o altă fostă directoare am râs.

Eu m-am exprimat,  și îmi susțin  în continuare părerea, că nu mi-e teamă de DNA.

„ N-am luat o scândură de la școală , nu văd de ce să mă ancheteze cineva. ”

După ce tovarășul director I-a instigat pe colegii mei împotrivă, mă refer la ședința de ieri 31 octombrie, în consiliul profesoral , mințindu-I cu nerușinare că l-am denunțat la ministerul educației și la parchet că ar fi luat mită, mă întreb ce spaimă cumplită I-a cuprins pe unii dintre colegii mei, ce schelete ascund, încât  mi-au sărit la „ beregată” ?

PS Mulțumesc pentru imagine lui  Alexandru Nita-Tanase . Simțeam că lipsește ceva.😀

1 comentariu

Lasă un răspuns

