Primarul este ocupat, directorul școlii este plecat !

I    Obosită fiind, mărturisesc cu documente, înscrisuri oficiale,  că  în ultimii doi ani nu mi-am efectuat întreg concediul  de odihnă, mă adresez directorului nostru: „Mai sunt câteva zile până la începerea anului școlar și mă simt extenuată. Aș vrea să-mi iau din zilele de concediu de odihnă  restante.” „Este absolut ilegal, luați-vă concediu medical ! Nici mie nu mi-a dat Inspectoratul Şcolar al Judeţului Prahova toate zilele la care am dreptul.” Cursurile urmau să înceapă peste o săptămână dar am preferat să mă abțin de la comentarii pentru că îl detest pe directorul meu. Am făcut de serviciu pe școală într-o luni, voi povesti în următoarele zile ce și cum, și m-am îmbolnăvit. Miercurea nu m-am mai putut ridica din pat de epuizată după ce toată noaptea nu putusem dormi din cauza febrei. L-am rugat pe medicul de familie să-mi facă o vizită la domiciliu,  procedură legală, după care am anunțat-o pe persoana al cărui număr de telefon l-am găsit rapid. Mă durea capul și nu-mi puteam ține ochii deschiși. După 5 minute, aceasta mă sună și țipă la mine: „Sunt la domnul director în birou și acesta spune că trebuia să ne anunțați din timp că urmează să vă îmbolnăviți. ” I-am închis telefonul. Nu merta vreo replică. II Primarul     Florin Constantin. nostru este un om harnic. Nu l-am votat fiind PSD-ist și nici nu cred că o voi face vreodată dar îmi place cum arată orașul Valenii de Munte. Fiind ocupat cu pregătirea Festivalului Țuicii , (  Emisiunea Vălenii de Munte – Serbările Toamnei, Festivalul Țuicii – 17 octombrie 2014   ) au loc și diferite concerte de muzică nu doar se expun și vând diverse produse agricole și de altă natură , era de la sine   înțeles că nu putea să fie  cu ochii pe Liceul Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu” . Ce s-a gândit directorul nostru? Era momentul  prielnic să chiulească. De miercurea trecută a plecat …. la Londra! Cum este o persoană care nu rezistă tentației de a se lăuda, când nu-I ceartă pe ceilalți dă modestia afară din el,  a spus cuiva iar acea persoană a povestit unei alte persone și , cu întârziere, astăzi marți, întrebând eu unde ne este managerul, nu că mi-ar fi fost de el, am auzit și eu că domnul Nicolae Ghencea, în mod absolut ilegal  și-a petrecut sejurul în altă țară UE. Sunt convinsă că nici măcar concediu medical nu și-a luat că doar nu o să aibă cineva tupeul să-l întrebe de el! Să-l vedeți vineri 31 octombrie cum se va da drept  om conștiincios și corect, cum se va lăuda cu rezultatele bune ale școlii,   și cum ne va „ bălăcării” pe cei care nu-I suntem în gașcă.

2 Comentarii

Lasă un răspuns

