În Republica „Romeo Constantinescu ”

Republica „Romeo Constantinescu” în locul fostei Republici de la Ploiești. Poate dictatorul Băsescu ia măsuri și-l demite pe Conducătorul Total! :D

Republica „Romeo Constantinescu” în locul fostei Republici de la Ploiești. Poate dictatorul Băsescu ia măsuri și-l demite pe Conducătorul Total!

Vă amintiți că în plin regim regal la Ploiești a existat pentru o zi „republica de la Ploiești”. Nu o să vă mire deci că în județul Prahova în plin regim democratic, cu o constituție democratică care stipulează la Art. 30 următoarele

CONSTITUTIA ROMÂNIEI

TITLUL II
Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale
 Libertatea de exprimare

ART. 30 Libertatea de exprimare

(1) Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare in public, sunt inviolabile.

(2) Cenzura de orice fel este interzisă.”  

există o republică, Liceul Tehnologic Agromontan  „Romeo Constantinescu ” în care o persoană nu are dreptul la libera exprimare.

Vă puteți imagina că în urma unei exprimări nevinovate, ca următoarea  „  Astazi mi s-a confirmat o „teorie”: daca iti faci treaba cum consideri tu mai bine si mai stai si peste program, esti PROST. Daca nu te intereseaza nimic si pleci acasa in timpul programului , esti SUUUPER DESTEPT … si bineinteles apreciat… Aviz amatorilor … din ambele categorii…

— simţindu-se scârbită.”  au urmat represalii ?

 

15 Comentarii

Sigur că îmi imaginez … Beleaua e că astfel de republici există în foarte multe şcoli. Mde, aşa se întâmplă când tovarăşii directori sunt numiţi politic.

Apreciază

Cu delegații! Mie ține să-mi facă teorie precum unui elev, cu martori, dar nu mai urlă după ce I-am făcut plângere penală 😀

Apreciază

Dictatoareo …oops…exdirectoareo , când tu ai fost numită politic , te plângeai că-ţi fac unii lăcrămaţii !
Acum faci plângeri altora sau te lăcrămai singură în vremurile bune , la derută ?
Lasă că vin băsiştii la putere şi te înscăunează iar , că lipeşti sârguincios şi apăsat material propagandistic băsist pe diverse blegguri de profil !

Apreciază

Dragă Milici, mă bucură faptul că îți pasă de soarta mea.😀
Represaliile la care mă refer nu au fost la adresa mea , stai liniștit, ci la adresa unor colege care sunt și foarte serioase, conștincioase șI inteligente .
– N-am cum să mai candidez, cu concurs, pentru funcția de director pentru că urmează să ies la pensie 😀
– Nu mi-ar plăcea să fiu numită cu delegație, cum sunt toți directorii la ora actuală, pentru că sunt niște slugi plecate în fața șefilor lor, ei neavând dreptul să se exprime liber . În cazul contrar sunt demiși.😀
– Dreptul la petiție, ca și al tău să-l susții pe Ponta cu atâta sârg, este trecut și în Constituție și nu văd de ce nu aș beneficia de el.😀

Apreciază

Dictatoareo , mă bucur că te înveselesc mereu !
Mai deunăzi te plângeai că ai fost nedreptăţită , acum ai cotit-o cu penzia !
Îmi dau seama ce atmoseră e la liceul tău , dacă numai de lăcrămaţii şi politichie vă ţineţi !
Ce-o fi în capul elevilor , în jungla aia ?
Dacă nici directorii nu apucă să se exprime liber , treci cu lăcrămaţiile la nivel superior , până ajungi şi tu la nivelul iubitorului de şcoală , Băsaru , precum siameza ta , băsistă şi bleggeriţă fericită , Anjela Tocilara !
Sigur te preocupă justiţia în dictatură , dacă cauţi acoperire legală pentru orice nimic , inclusiv privind dreptul meu de al suţine pe Ponta , chiar dacă eu nu fac asta !
Una e să ai un drept şi altceva să abuzezi de el , dar în dictatură merge !

Apreciază

Auch, ma dor ochii de limba asta romana pocita, Milici!!😦

Apreciază

„daca cauti” e cacofonie, a-l sustine pe Ponta si nu „al sustine” si multe altele… daca iubim limba romana nu avem dreptul s-o mutilam….😦

Apreciază

CENZURAT PENTRU LIMBAJ LICENȚIOS LA ADRESA UNUI ALT VIZITATOR

Apreciază

Dictatoareo contradictorie , simultan anticomunistă şi PDL-istă (!), ce limbaj licenţios visezi , chiar nu ştii de glumă , mai ales că aşazisul vizitator/pacient e chiar rizibil , prin durerile acute de ochi ?
Sau te oftici că ţi-am desconspirat evidentele lacune de gramatică , în texte elaborate de autoprezentare , nu în postări directe şi spontane?
Ai ajuns rău , dacă cenzurezi adevărul , fără nicio noimă !
Să-ţi mai amintesc , deşi tu uiţi multe , de propunerea mea iniţială de dialog şi reconciliere , chiar nare sens !

Apreciază

Nu te-am cenzurat când ai „glumit ” cu mine ci atunci când mi-ai „atacat ” un vizitator.
Ascult un clip

Oare tu de ce nu poți să ai spiritul Timișoarei ? Acela pe care-l iubim cu toții ?

Apreciază

Să-ți mai spun ce bucurie profundă I-ai provocat tovarășului director ?😡

Apreciază

Care a fost jignirea vizitatorului , atât de suferind ?
Sunt născut în Timişoara , unde am trăit 10 ani , plus vreo 15 în Banat , dar primesc lecţii olteneşti despre spiritul locului , pe care propagandişti de toate dimensiunile îl manipulează şi-l folosesc ca material didactic de propagandă Emo !
Când o să pricepi că bănăţenii sunt mai cinstiţi , drepţi şi muncitori , nicidecum gurişti fără cauză ?
Crezi că lupta ta obsesivă cu directorul interesează pe cineva ,de-ţi zăpăceşti cititorii cu acest subiect extrem de plictisitor pentru ei ?
Obsesia e reciprocă , dacă presupui că îţi citeşte bleggul ?

Apreciază

Am o părere bună despre ardeleni, bănățeni și timișoreni și asta nu de azi sau ieri și nu pentru ca să-ți fac ție plăcere. Am ochi să văd, urechi să aud și minte ca să judec și nu-ți dau eu lecții pentru că nu-ți cunosc motivele care te determină să ai atitudinea asta , zic eu , agresivă.
Motive , cred eu, foarte serioase dar care seamănă izbitor până la identitate cu cele ale vânzătoarei care îmi spunea azi , în timp ce îmi împacheta marfa, că sărmanul Dan Voiculescu a fost condamnat politic și că averea sa uriașă nu trebuie să-i fie confiscată deoarece a fost dobândită în mod cinstit.
„ Vă uitați la Antena 3 ?” am întrebat-o .
„Da! Am mare încredere în ei.” O trecuseră lacrimile, toți nervii acumulați seară de seară în fața televizorului. Respectiva este o persoană cinstită pe care nu o bănuiesc că ar fi în slujba altcuiva decât a patroanei unde este angajată,
Este dreptul ei să creadă , toți ne păcălim în viață o data sau de mai multe ori.
Mi-a vorbit despre hoții din PDL de parcă dacă sunt și alții infractori pușcăriabilii pesediști , liberali sau conservatori , îi exonerează pe ei.
Aștept să treacă aceste zile și să ne liniștim cu toții.
PS Nu fac presupuneri în legătură cu tovarășul director, el își scrisese citate din comentariile tale și le-a citit în plină ședință.

Apreciază

Dictatoareo , ce coincidenţă să nimereşti peste un alterat ego de-al meu , răşpektive vânzătoarea ; în locul tău refuzam să cumpăr marfa de la un astfel de specimen!
Între noi fie vorba , dacă ai mai reduce , nu neapărat îndoctrinarea altora ci chiar autoândoctrinarea , ţi-ai schimba opinia despre făcătura băsistă Telepatia , tot te dai expertă-n justiţie:
-e ingurul caz , din zeci de privatizări similare , tratat de DNA şi justiţie , ICA fiind printre puţinii agenţi care au continuat să funcţioneze pe profil , deşi era falimentar
-evaluarea aşazisului prejudiciu a fost ilegală , executată de o subalternă sub presiune a procurorului de caz , pe bază strict contabilă , improprie pentru o afacere. Pe acelaşi mecanism Renault pentru Dacia şi Mittal pentru Sidex ar trebui să fie condamnaţi
-nu s-a încălcat nicio lege de privatizare valabilă la momentul faptei
-s-a forţat confiscarea patrimoniului şi falimentarea Intact , contribuabil major la buget , plătintor de taxe mult mai mari decât aşazisul prejudiciu
-s-a decis , aberant , executarea silită a unor persoane fizice neimplicate
-s-au dat condamnări majore , fără probe doar pe presupuneri , pentru varan şi alte victime colaterale
-procurorul Emilian Eva a fost mătrăşit de la DNA , ulterior contestat la Iaşi , sancţionat şi neapărat de CSM-ul băsist
-completul a fost des şi dubios modificat , şi ales nealeatoriu la final şi
-judecătoarea Camelia Bogdan a fost promovată intempestiv şi sinecurizată gras & anticipat ca să nu accepte niciun martor şi probă , speriată de coloneleasa Codruţa de-o prescriere peste decenii ! A exagerat , cerând o pedeapsă dublă faţă de procuror , başca NUP-ul anterior !
-CAB a acceptat şi judecă contestaţia în anulare , e posibilă anularea condamnării şi o rejudecare
-într-un caz asemănător , baronul de Gorj Mischie , achitat la fond , ulterior condamnat de o instanţă superioară fără alte probe , a fost despăgubit de CEDO şi va fi rejudecat

Cât priveşte Noua latrină publică …oops…Noua republică din Ploieşti , adică din Văleni :
-puneţi de-o rivoluţie sau zaveră , tot aniversaţi 140 de ani de la eveniment , daţi jos monarhia inexistentă şi declaraţi-vă endependenţa , fiţi demni de istoria voastră , adică de Candiano Popescu şi , de ce nu, nenea Iancu ! Tu poţi fi Coana Efimiţa şi directorul Conu Leonida !
-englejii au o vorbă despre relaţia voastră de cuplu-qui s’aime se taquine
-dacă tot nu cădeţi la pace , dar eşti republicană nevricoaă şi violentă aşteaptă-l la cotitură , când mangafaua pleacă la Ploieşti , c-o sticluţa babană de vitrion şi runcă-i-o între benoacle , să-i iasă democraţia din cap !

Apreciază

Bună !
Vânzătoarea în cauză este o persoană simpatico mie de ani de zile și nu mi-a devenit antipatică pentru faptul că este anti-băsistă.
Văd că ești documentat, aduci argumente credibile, iar ca să te contrazic ar trebui să caut dosarul și să-l studiez personal.
O voi face după alegeri.
Cât privește „Noua latrină publică ” te-ai inspirit de la noi cei anti-antene! O iau drept pamphlet și nu mă supăr.
Mai zic și alții că este valabilă expresia „ qui s’aime se taquine” dar să fii sigur că nu este genul meu iar despre el sunt destule bârfe , nu știu dacă sunt adevărate, care-ar demonstra că sufletește este foarte ocupat.
Stai liniștit ! Nu eu sunt cea nevricoasă și violentă verbal. Eu mă exprim în scris dar asta nu exclude faptul că stau la cotitură și aștept căderea în păcat a lui.😀

Apreciază

Lasă un răspuns

