Românii au talent! Mare talent…

2 Comentarii

Miştocăreală tipic românească. Şi cu asta ce-am făcut? Facem lumea să rîdă: îi transformăm pe mişei în nişte „simpatici” despre care vorbeşti relaxat, la o bere…

Apreciază

Dragă Tibi, tu vrei ca eu să fac AVC pentru că toți analfabeții, pe care noi dăscălimea I-am promovat an de an , au ajuns la vârsta votării și ne hotărăsc soarta ? Ei bine, riscând să te necăjesc, mărturisesc că îmi pare rău😦 , îți spun că vreau să apuc să mânânc și eu din pensia pe care o merit. Cu indiferent ce dobitoc ajunge președinte.😀

Apreciază

Lasă un răspuns

