Cornel Ivanciuc , turnătorul , ne dă lecții cum să votăm

Puțini au autoritatea morală de a ne da lecții, mă refer  la cei despre care nu avem date certe că au fost imorali sau necinstiți, și despre Ecaterina Andronescu se afirma până mai ieri că ar fi cinstită,  dar sunt convinsă de faptul că ar fi  și mai puțini dacă am avea acces la secretele lor cele mai ascunse.  ivanciuc_cornel[1]

În aceste condiții privesc  cu uimire cum un fost turnător la securitate, aia mizerabilă a lui Ceaușescu, cu glas dulce, aproape mieros, ne învață cu cine trebuie să votăm.

Până unde poate să ajungă nerușinarea , până unde ?

Poate doar violatorii îmi mai provoacă o astfel de greață cum este cea declanșată de către turnătorii care au beneficiat de anumite favoruri pentru a-și  spiona colegii, rudele și chiar familia.

Am autoritatea morală a celei care-am refuzat în plin comunism, anul 1986, să -și murdărească conștiința.

Dacă nu se schimba regimul opresiv oasele îmi rămâneau în sătucul unde munceam și de unde nu mai aveam vreo șansă să plec vreodată.

Despre  Cornel Ivanciuc   găsiți detalii :Curentul – „Caţavencul” turnător: Cornel Ivanciuc- decizie

Am scris pentru că nu toți știu cine este domnul respectiv care vorbește atât de persuasiv

6 Comentarii

Jigodie ordinară.👿

Apreciază

Jigodie cu tupeu !😦

Apreciază

pai dupa nume nu este rusnac, eu nu l-am vazut, se vede dupa moaca si tinuta ca se crede f intelectual, sint asa deceptinata ca intelectualii din tara nu au facut si ei ca pe vremuri organizatii secrete, ceva, sa lupte , sa atraga oameni in lupta pentru tara, romanii daca nu ii tragi de mâneca, ca sa ii atragi in aceasta lupta ,stau, dorm, manânca , fac cumpraturi si toate cele

Apreciază

Marii intelectuali ai României s-au îndreptat într-o anumită direcție, Monica Macovei, care în acest moment pare că nu este cea dorită de către Băse`. În timp ce președintele gândește ca un strateg politic noi suntem luați de val.
Iar cei care sunt „intelectuali” ai antenelor ….

Apreciază

De la securitate la CIA – parcursul unui turnator talentat care isi schimba stapinul cu un altul mai plin de bani (si care musca mai mirsav si mai tare decit primul …) Cu multa tristete,

Apreciază

Mulțumesc ! Nu știam.

Apreciază

Lasă un răspuns

