Serviciul Secret al Armatei îl susține pe Victor Ponta ?

Dacă este adevărat faptul că Robert Turcescu ar fi ofițer acoperit al Armatei, atunci întrebarea legitimă care se pune este aceasta: Serviciul Secret al Armatei îl susține pe Victor Ponta ?

Știu, ne-am obișnuit  cu toții ca de ani de zile să apară,  pe surse sau oficial,   declarați șocante gen cele ale lui Corneliu Vadim Tudor.  Diverși indivizi  afirmă  despre alți mulți politicieni sau ziariști că ar fi spioni, ofițeri acoperiți sau altceva și poate de aceea, când este un scandal pe tema aceasta   ori le  considerăm din capul locului ca fiind minciuni sfruntate  ori ne rămân în minte undeva periferic.  De cele mai multe ori însă ne lăsăm manipulați de formatorii de opinie fără a le trece informațiile  prin filtrul propriei noastre gândiri logice. De data aceasta, scandalul fiind enorm ne preocupă pe toți să aflăm adevărul . Am citit multe păreri dar majoritatea sunt în legătură  cu Robert Turcescu.  Poate și  pentru că el ne-a vorbit aseară despre mustrările sale de conștiință și astfel s-a alunecat pe panta aceasta. Mi-am propus să privesc din alt unghi problema, din cea a serviciului secret. images[1]

Cât de mare poate să fie haosul în acest serviciu încât oricine , militar sau politician civil, are acces la informațiile strict secrete? Despre fratele lui Dinu Lipati, mă refer la Valentin Lipati, am aflat că a rămas în țară și a colaborat cu securitatea comunistă din cărțile lui Pacepa. Un șef al securității nu un nimeni.

Altă explicație nu găsesc, ori serviciul secret actual al armatei nu este competitiv , lucru foarte grav, ori acest serviciu îl susține din umbră pe candidatul la președinție Victor Viorel Ponta ceea ce este illegal.

Fostul ministru Corneliu Dobrițoiu a recunoscut public, la B1. că nu a avut în mod legal acces la listele cu ofițerii acoperiți. Asta știam și eu.

Și atunci,  cum de a avut acces  ministrul Gabriel Oprea la o astfel de listă? Dar ceilalți ? Ei ce sunt ? Superiorii lui acoperiți ?

Lui Robert Nicolae Schengen Turcescu îi este teamă că s-ar putea ca judecătorii militari să nu fie integri, cel puțin asta a fost impresia mea. Dacă cumva procurorul Ilie Botoș a fost … este foarte probabil ca și alți procurori să fie… Am dreptate?

Cum se face că toți de pe lista doamnei Ondine Ghergut sunt persone care-l sprijină pe premierul Victor Ponta ?

Mult mai grav decât faptul că Robert Nicolae Schengen Turcescu a fost ofițer acoperit este faptul că Serviciul Secret al Armatei are în interiorul său o cârtiță sau mai multe. Iar cârtițele nu fac politică democratică, ele iubesc întunericul.

PS Îi ascult pe politicieni cum dezbat și mi-e greață de ei văzând  cum îl atacă omițând să se întrebe cine este persoana care I-a pus acele documente în brațe.

6 Comentarii

Dictatoareo , Robert Nicolae… e soţul tău , văd că aveţi acelaşi nume de familie , Şmengen , sau cam aşa ceva ?
Te întreb ca să-mi schimb modul de adresare în Coloneleaso !

Apreciază

Spre deosebire de Robert Turcescu 😀, eu am făcut armata , tatăl meu, bunicul meu au fost ofițeri ai armatei Române, și sunt ofițer în rezervă pe bune.😀
A, nu sunt „ coloneleasă”😀

Apreciază

Nu se ştie cu excroci la guvernare poate v-au avansat în grade sau grade.🙂🙂

Apreciază

Poate, doar dacă-mi ridică cineva solda.😀

Apreciază

Hai desteapta-te romane si nu uita ca,
premierul Ponta ajunge la “Presedintie”, numai daca:
– utilizeaza in continuare tehnica comunista (metoda lui Stalin) si
– DNA si FBI se fac ca nu vad dosarele lui penale (inclusiv cu “Panait”)

Apreciază

Mulțumesc ! Nu apucasem să-l văd.😀

Apreciază

Lasă un răspuns

