„Avem promovabilitatea foarte mare, sunt un bun manager!”

3361661_01[1]  Mai este nevoie să vă amintesc care I-au fost primele vorbe pe care mi le-a spus domnul director imediat după examene ?

„Avem promovabilitatea foarte mare, sunt un bun manager!” sau „ Mi-ați văzut interviul la televizor ? ”

Nu I-am văzut interviul. Sunt obosită , epuizată chiar, după un an școlar greu.

Domnul director n-a înțeles   încă faptul că rezultatele obținute la examene de către elevii nostril se datorează fiecăruia dintre noi, profesori de limba română, matematică, biologie sau geografie.

Cum ceilalți colegi, de fapt toate suntem profesoare, sunt mulțumite de atitudinea șefului nostru am făcut o analiză strict pe matematică și m-am referit în special la procentele mele.

Poate nu știe domnul director dar dacă noi toate nu ne făceam datoria la clasă,  dânsul trebuia să dea notă explicativă la Inspectoratul Şcolar al Judeţului Prahova pentru rezultatele slabe, nu noi.

PROMOVABILITATE   ÎN    PROCENTE

SURSA   REZULTATELOR ESTE SITE-UL OFICIAL

Al MINISTERULUI EDUCAȚIEI 

I

La sesiunea de BACALAUREAT  iulie 2014 de la Liceul Tehnologic Agromontan ” Romeo Constantinescu ”  s-au prezentat la examen 192 elevi.

69 elevi au fost din promoția precedentă  iar  123 de elevi din promoția actuală.

În luna iulie au fost declarați 64 de elevi care au reprezentat un procent de 52.0325203252 adică 52, 03%.

Dacă elevii mei în număr de 19 nu ar fi promovat , atunci Liceul Tehnologic Agromontan ” Romeo Constantinescu ” ar fi avut o promovabilitate doar de 36.5853658537 adică 36,58%.

Dacă elevii mei, toți cei 33, ar fi luat note mai bune la celelalte materii de examen sau dacă le-ar fi promovat, atunci promovabilitatea la nivel de școală ar fi fost de 63.4146341463 adică 63,41%.

II

În sesiunea   de BACALAUREAT  august 2014 la numărul elevilor înscriși , cei 123 din sesiunea iulie, , s-au adăugat alți 4 elevi care au promovat examenul de corigență și astfel numărul elevilor din promoția actuală a ajuns la 127.

Pentru că au mai promovat sau au obținut note mai mari la alte materii de concurs , media necesară este de 6,00, un număr de 18 elevi , promovabilitatea la examenul de BACALAUREAT 2014 a ajuns la 64.5669291339 adică 64,56%.

Dacă elevii mei în număr de 28 nu ar fi promovat, atunci Liceul Tehnologic Agromontan ” Romeo Constantinescu ” ar fi avut o promovabilitate doar de 42.5196850394 adică 42,51%.

Dacă toți cei 35 de elevi ai mei ar fi reușit să promoveze și la alte materii , rezultatul final ar fi fost de 70.0787401575 adică 70,07%.

După cum se observă,  fiecare dintre noi ne-am adus aportul la realizarea unui procent bun, să nu se uite faptul că la noi vin acei elevi care nu reușesc să obțină un loc la un liceu teoretic , adică acei elevi care în gimnaziu nu au acumulat cunoștințele necesare pentru a deveni liceeni.

Mulți dintre elevii mei, sunt convinsă de faptul că și al celorlalte colege de catedră  , nu cunosc tabla înmulțirii (  a III a), aducerea la același numitor (a Va ), înmulțirea și împărțirea sau ridicarea la putere  (a Va ),  regula semnelor (aVI a), formule de calcul prescurtat și geometrie  , doar triunghiul dreptunghic și teorema lui Pitagora  și aș fi mulțumită  (a VIIa ),  iar de expresii complicate sau geometrie în spațiu nici nu se poate  pune în discuție.

Dacă am reușit să obțin totuși  aceste rezultate, două dintre  clasele mele fiind  foarte slabe, au avut în anii trecuți un număr considerabil de elevi corigenți, este pentru faptul că am efectuat săptămânal un număr de 5-6 ore de pregătire suplimentară  în școală și nerecompensată material.

Pentru a demonstra că afirm adevărul stau  fișele de prezență cu semnăturile elevilor care au vrut să beneficieze de astfel de ore suplimentare din timpul anului școlar dar și din perioadele de vacanță când am făcut pregătire suplimentară cu elevii corigenți la matematică.

Lasă un răspuns

