Să le recunoaștem meritele : astăzi Daniela Podumneacă

1469953_245302962293067_1991601587_n[1] Cum bănuiam că nu mi se vor recunoaște propriile mele merite, cu toate că  am muncit pe brânci anul acesta școlar  ca să obțin rezultatele      TABELUL NOMINAL CU ELEVII CARE AU PROMOVAT EXAMENUL DE BACALAUREAT ÎN ÎN URMA SESIUNII DIN AUGUST , REZULTATELE FINALE, am intrat pe  www.edu.ro :: Ministerul Educaţiei Naţionale și am luat elev cu elev. M-au impresionat  , și vreau să o felicit pe această cale pe colega mea, doamna profesoară  Podumneaca Daniela, notele mari la matematică  obținute la examenul de bacalaureat  de către   elevii clasei a XIIa A de la Liceul Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu” 

  1.  BÎRZILOIU F EUGENIA-ANDREEA :  9.85
  2. SIMA C ALBERT-VASILE : 9.30
  3. ENĂCHESCU GH RALUCA-GABRIELA : 9.55
  4.  ALEXE D ȘTEFAN-CĂTĂLIN : 9.10
  5. OPREA V ANDREEA MARIA :  9.60
  6. PIPOȘ V IONELA :  9.50
  7.  PĂUN I IONUȚ- ALIN : 9.90 ( după câte știu eu acest elev a fost și olimpic la matematică )
  8.  TRĂSCĂU F LAVINIA-MARIA : 9,35
  9. DUMITRAȘCU I IOANA-ALEXANDRA : 9.80
  10. ISTRĂȚOIU A ANDREI-ALEXANDRU : 9,40
  11.  LAZĂR C GEORGE-MARIUS : 8.60
  12. BADEA N ANA MARIA : 8,00
  13.  SAVU V DIANA-ELENA : 8.75
  14. TABĂRĂ D SABINA-IOANA :8,15
  15.  SAMOILĂ C.V. EUGEN-IONUȚ : 8.20
  16. -24 Lista puteți să o continuați dvs. ceilalți.

Într-o societate coruptă  în care până și  premierul țării este acuzat de copy-paste , mă refer la lucrarea sa de doctorat, în care diplome diverse se vând și se cumpără, ar trebui să facem cât mai des publice rezultatele obținute printr-o muncă asiduă și constantă   a colegilor noștri. Invidia , răutatea,  ne roade  sufletele uscate și de aceea ne este foarte  greu,  ca de fiecare dată când se întâmplă ca altul să ne fie superior,  să avem puterea de a recunoaște. Mințindu-ne singuri că suntem mai buni punem o stavilă în fața propriilor noastre progrese.

Astăzi vă propun să-I recunoaștem meritele Danielei Podumneacă. Merită cu prisosință.

Lasă un răspuns

