Din păcate, dragă Angela, ai dreptate!

images[1]M-am născut și am trăit cei mai mulți ani ai mei în comunism. Am avut marele noroc ca părinții mei, în special mama, să nu fie niște fricoși  care  să-mi inoculeze împreună  cu laptele supt  spaima de a mă exprima liber , apoi Dumnezeu mi-a dat , odată cu repartiția la „ cuca măcăii ” și ce decurgea de aici, niște colegi cu coloană vertebrală. Cei cu care îmi câștigam „pâinea cea de toate zilele” nu erau niște intelectuali rasați dar, cu bunul simț al țăranului care-și depășise propria obârșie prin muncă proprie , se strecurau prin viață drepți și cu capul sus făcând haz de necaz. Am amintit despre ei doar pentru că îmi dau seama câtă importanță are în educație atât familia din care provenim cât și mediul în care trăim și ne dezvoltăm.

Într-un cuvânt, în ultimii ani ai totalitarismului n-am simțit pe propria-mi piele dictatura în sensul lipsei de liberă exprimare. Poate și pentru faptul că nu dădeam vina în gura mare pe „cel mai iubit” dintre conducători ci mă mulțumeam cu atacul punctual al celor care-mi creau mie personal probleme. Au fost destui.

Am supraviețuit fără a ține lecții de dirigenție în care să-l preamăresc  pe „geniul Carpaților” preferând să fac în schimb exerciții de matematică.

În anul 1990 m-am transferat la o altă școală , mai aproape de casă, și-am descoperit cu stupoare ce înseamnă să trăiești într-un mediu dictatorial. Dacă directorul școlii vorbea noi toți ceilalți trebuia să-l ascultăm în liniște îndiferent ce ne spunea: că-l doare capul, că i-a crescut tensiunea sau că mama sa l-a certat.

Dacă directorul era supărat noi, toate cadre didactice,  n-aveam voie să vorbim plini de veselie sau „Doamne, ferește” să râdem. Nu sunt lipsită de bun simț și  mă bucură răul altuia dar nici să zâmbesc doar atunci șeful este bine dispus nu accept.

În prezent am un manager  care întrece orice director comunist dar ceea ce mă uimește pe mine cel mai mult este faptul că sunt singura nemulțumită. Din păcate, dragă Angela, ai dreptate!

În republica lui Ponta Chinezu’ nu poți râde degajat, directorul se supără

 Libertate de exprimare în România ? Ei, aș ! Unde vă treziți? În Europa?

Ministru’ Remus Pricopie, ne bagă pumnu’ în gură !

PS Am simțit nevoia să scriu un răspuns după ce am citit :                 

19 Comentarii

Anonimo ascusă sub preş , mare lucru gena familială , să ai acum curajul luptei anti comuniste , pe principiul dizidenţei autohtone: Puţini am fost, mulţi am rămas!
În schimb ţi-ai conservat spiritul omagial , dedicînd osanale adînci propagandiştilor băsişti precum Anjela Tocilara.
De dictatorul nostru paranoic , Băshar ăl-Assudat ce părere-ţi bagi ?

Apreciază

Dintre noi doi, care o fi anonimul ?😀 Ce putem afla despre acest Milici ?

Apreciază

Acum poţi afla multe despre cineva , totul e să vrei şi să ai niscai năuhau , ai Goagăl , FB , Yahoo şi alte surse! Nu că m-aş da eu rotund , dar tu precis eşti anonim/ă , ori tac’tu a fost cinstit cînd te-a declarat , numindu-te , cu schepsis , Dictatura Justiţiei !
Nu mă obosesc să te conving că , dacă tot zmîgăleşti pe blegg , ar fi bine să te prezinţi , sau asta n-ai moştenit pe linie maternă , pe lîngă curaj ?
Parcă mai erau nişte cestiuni arzătoare în postul meu , ai dat ignore sau te-a luat somnul după primele 3 cuvinte ?

Apreciază

Adevărat, nu erai chiar anonim. ți-am recunoscut stilul când I-ai luat apărarea turnătorului Felix.😀
Da, se pot afla multe și dacă voiai să aflii cum mă cheamă îți era foarte ușor. Somnul mă apucă brusc atunci când persoanele care vor să mă lămurească ceva devin nepoliticoși în loc să aducă argumente.

Apreciază

Dictatoareo , argumente inepte precum apărarea turnătorului Felix , chiar n-am , consultă urgent un medic , cred că ai o fractură…de logică la gîndel !

Apreciază

Ai dreptate , e simplu , eşti profana băsistă de Artimetică Carmen Amza , măritată Şmengen de la Văleni. Profana referă grămatica , cît timp scrii în autoprezentarea , plină de umor involuntar , din Gravatar , citez ‘vremurile sau schimbat ‘ !
Problema e că era normal să te prezinţi , cît timp îi îndobitoceşti pe unii pe blegg , eu aşa am Învăţat. Mai ales că ţi-ai ales o lozincă stupidă , cu care n-ai nicio legătură -Dictatura justiţiei !
Ori asta va să zică că zmîgăleşti despre oarba după dictarea oficinelor de propagandă băsistă ?
Întămplător suntem oareşcum colegi de facultate , doar că , pe vremea mea , se mai făcea şi gramatică !
Ţi-ai pierdut brusc curajul anticomunist cînd a fost vorba de suspendarea comunistului securistoid Băsaru ! Automat ai devenit directoarea prin concurs , doar aveai dosarul bun pentru anul 2008 !

Apreciază

Să vedem :
Milici Vladimir : https://www.facebook.com/milici.vladimir după exprimare cel mai posibil candidat la „anonimul Milici”
Ovidiu Milici: https://www.facebook.com/MiliciOvidiu?fref=ts , educat, nu corespunde limbajul,
Milici Dolinar : http://www.ziare-pe-net.ro/stiri-despre/milicici+dolinar/, prea ocupat

Apreciază

Carmen , nu te mai strofoca că te mişti greu , sunt catindatul Milici Vladimir , eu nu sunt blegger şi postez exclusiv pe numele meu , exceptînd cazurile de maximă deontologie cînd am fost blocat de owneri !
Sunt contrabasist , antipropagandist şi antigurist pe Net , eşti tripla mea ţinta perfectă !
Agreezi exprimarea şi limbajul meu ? Dar dialogul nostru ?

Apreciază

Te-am găsit imediat dar ai negat faptul că I-ai luat indirect apărarea lui Dan Voiculescu. Nu-mi place cum te exprimi dar libera exprimare cere sacrificii.
Mulți sunt contrabăsiști, ar fi bine să fii antipropagandist iar restul nu știu ce înseamnă.
Aștept rezultatele la examenul de bacalaureat , încă nu au fost afișate, și cum nu prea am chef de altceva răspund în mod politicos la comentarii.

Apreciază

Carmen , mi-am asumat riscurile , mîrlănia e la ea acasă în mediul băşinist…oops băsist ! N-am încotro , într-o ţară plină de gogomani , în care Băsaru e cel dintîi !

Apreciază

Ce se va întâmpla cu noi, cei care-l susținem sau suntem împotrivă, după ce el nu o să ne mai fie președinte? O să fim băsescienii, așa îi place să spună lui Ion Cristoiu, cei agresivi, mârlani, cum zici tu?

Apreciază

Ar trebui să intrăm în normal , n-are rost să continuăm gălceava dintre băsişti şi contrabasişti la infinit !
Dovada că aşa ceva e posibil e chiar începutul nostru de dialog.
Unii vor sînge , condamnări ale justiţiei dictatoriale , avînd dreptatea lor!
Pe de altă parte politrucii obedinţi ar trebui eliminaţi din organe esenţiale ale statului de drept: CCR , CSM , ÎCCJ , CA , DNA , Parchete , ANI , SRI , SIE şi ceilalţi ascultători .
Cum putem face înlocuirea lor, evitînd numirea altor politruci , de sens contrar , e o problemă , mai ales că actualii ţin tare de scaun.
Mă faci să răd cu găselniţa ta- Dictatura justiţiei – chiar ai umor involuntar !

Apreciază

Sunt lipsită total de umor.😦 Am observant faptul că nu ai răbdare să citești tot ce-am scris 😀 , nu-I bai, cu toții ne plictisim.
În anul 2008 după 10 ani și după un master în management educational , din cauza liberalilor, mi-am pierdut funcția de director de școală pentru că în anul 2007 am fost public împotriva suspendării președintelui Traian Băsescu. Pentru că -I cunoșteam bine pe liberali, cer mită fără nicio jenă, PSD-iștii sunt îngerași pe lângă ei, doar fuseserăm colegi de partid, pot să afirm că gestul meu , acela de a mă poziționa de partea președintelui, a fost unul rational dar și de frondă.
Cum dreptatea nu ți-e găsești în instanță nici dacă ai dreptate și deții și „ înscrisuri oficiale” am hotărât să-mi fac un blog. L-am rugat pe fiul meu care este informatician, fotografia de pe FB este veche și îi induce pe toți în eroare, și astfel s-a născut blogul „Dictatura Justiției”.
Adevărul este acela că politicienii scapă indiferent ce trafic de influență exercită, ce excrocherii fac sau ce mită primesc.
Despre grupurile infracționale ale magistraților nici nu mai este nevoie să-ți amintesc.😦
Am pierdut toate procesele dar niciunul dintre cei vinovați nu a avut tupeul să mă dea în judecată pentru calomnie adică „plângere calomnioasă”.

Apreciază

Bună seara
Nu are rost doamnă Carmen să staţi de vorbă cu sârbi că aştea îs ori foarte proşti ori numa proşti şi când le intră o idee în cap nu io scoţi nici cu meliţia gări.
Cu stimă Dan Pop

Apreciază

Vericule,😀 bună seara!
De ce sârbii cu care mă intersectez eu sunt comuniști ?

Apreciază

Îs miliţieni au idei puţine şi fixe.

Apreciază

Dictatoareo , bag samă că beneficiezii , la rîndul tău , de un aplaudac oportunist şi săritor la nevoie , din ierarhia organizatorică a propagandei băsiste.
Structural yesmenul de circumstanţă e construit exact pe calapodul idolului vostru , Băsaru : arogant , fudul , mîrlan , necugetător lăsat liber etc.
N-are importanţă retardul mental al puradelului precoce , rămas la nivelul grădiniţei cînd , îndeobşte , se folosesc asemenea vorbe de tîlc : Prostu , măgaru , Ghiţă bucătaru etc…
Aştept să acumulezi şi alte like-le , măcar la reuniuni să ai baftă , dacă la intersecţii e viţeversa : sper să n-ai ghinion la alte intersecţii , de par egzamplu de circulaţie !
Mi-ai rupt gura cu sîrbii comunişti , semn că ai reale calităţi de mamă Omida.
Ai dat în bobi sau ghioc , ţi-a ieşit la tarot , cum de m-ai citit aşa bine ? M-am prins , m-ai mirosit mintenaş , mai ales că anticomunismul tău ereditar şi prelungit , ţi-a ascuţit simţurile la maxim
Poate-mi explici cînd ai timp , ca să ştiu şi eu , în ce fel , azi , sunt eu sau altcineva , comunist !
Tom’nai vorbeam de o utopică reconciliere cu băşiniştii după AMR , e clar că va fi greu , mai lesne încingem un Concurs naţional , sau chiar internaţional , că şi transfugii sunt amatori , de înjurături !
În altă ordine de idei , mă bucur sincer pentru rezultatele tale la Bac , asta chiar e o realizare , în condiţiile de azi !

Apreciază

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀😀 😀

Apreciază

Dragă Milici, sâmbătă în piață am întâlnit un fost coleg. El era singurul băiat din 10 copii ai unei familii sărace. Tatăl său a murit beat într-un șanț. Toții cei 10 copii au urmat o facultate și au fost, cred că majoritatea , membrii ai PCR-ului.
Colegul meu a fost un dascăl foarte serios și conștincios.
Prin anii 90` eram suspicioasă față de el, la un moment dat ne-a spus că dacă ar fi emigrat vreodată ar fi mers în URSS. M-am îngrozit atunci când l-am auzit.
După 10 ani, până s-a pensionat, am realizat că îmi plac mai mult comuniștii cinstiți decât anticomuniștii hoți, excroci și mincinoși.
Ne-am obișnuit să folosim noțiunea de comunist cu o conotație negativă dar greșim.
😀 😀 😀😀😀😀 😀 😀😀😀😀 😀 😀😀😀😀 😀 😀😀😀
Tu ești al doilea sârb, mai era o tipă pe net, am realizat că exagerez încă de când am scris mesajul, dar și tu o faci tot timpul. 😀 😀 😀😀😀 😀 😀 😀😀😀
Nebunia asta ne-a cuprins pe toți!😀 😀 😀😀😀

PS Eram atât de supărată, am plans pentru faptul că munca mea n-a fost apreciată și am primit în schimb în încadrare 2 clase foarte slabe care au medii de 3 și 4.
Comentariul tău, uite așa plin de tot felul de expresii…., a reușit să mă scoată din starea aia mizerabilă.
PSS Vericu mi-este un prieten vechi, am făcut vara fierbinte a anului 2012 „împreună ” și de aceea să-l numești în orice fel este o jignire. Este un om cu caracter pe care-l respect.
Vreau să spun că internetul este plin persoane asemenea celor despre care ai amintit tu dar nu Vericu.
Acum nu te necăji că , supărați că lovești în idolul nostru, am convenit că ai fi militian.
Știm că ești absolvent al unei instituții superioare „ Facultatea de Matematica si Informatica” ( ca mine 😀 , matematică dar doar 2 ani introducere în informatică )

Apreciază

Lasă un răspuns

